|
|
||||
|
||||
|
Ihan siisti -70
Eikös ainakin corvette63 ollut vailla tollasta siistihköä krominaamaa? Ainii, mut piti vissiin olla avo. Hintakin ois kivasti tasaraha.
Tossa linkki: http://www.billstrom.nu/bilformedlin...tte70yell.html |
|
|
||||
|
||||
|
Kävin S-marketin pankkiautomaatilla äsken hakemassa rahat.. No ei vaan kyllä on C3:lla hintaa! Ei varmaan ole vielä hintakaan huippu, kun ajattelee mitä tuon entisöintiin on kulunut valuuttaa. Vielä kun olisi ollut vuoden vanhempi musta avo..
Hieno on. Moottoritilaa katsellessa piti ihan laittaa RayBanit niskaan, kun se oli niin.. kiiltävä!
|
||||
|
||||
|
Putkien ulostulo on aika .... hmmmm .... Olisin laittanut itse alkuperäis tyyppiset....
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tolla on näemmä itse Kuningaskin ajanut. Liekö sitten etu? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Aivan totta. Noin viimeistellyssä alkuperäistyylisessä autossa pitää olla ehdottomasti 70 alkuperäiset kauniit neliskanttiset pakoputken päät.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuon suorituksen jälkeen voisi auton kuin auton hintaan lisätä yhden nollan alkuperäisen hinnan perään..
|
||||
|
||||
|
Siisti laite!
Entisöinti sille kuitenkin pitäs vielä tehdä että olis tehdaskuosissaan..
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toi on vähän puolialkuperäinen show-auto. Tossa on tasan 2 vaihtoehtoa vielä. Kiilloittelee osia lisää show-tyyliin alustasta, moottorista ja niin edelleen, tai sitten tekee tuon ihan täysin NCRS speksien mukaan. Ei yhtään enempää kiiltoa mitä siinä on alunperin ollut
|
||||
|
||||
|
Hemmetin hieno!
Muutama "väärä" osa ei haittaa. Menee varmaan museorekisteriin ihan tuollaisenaan, tai viimeistään muutaman tunnin säätämisellä. Paras kuvadokumetointi mitä koskaan olen netissä nähnyt. Hienosti tuo Beltekin mankka istuu orkkisaukkoon, ja on hengeltään aidompi kun nämä uudet vetteen tarkoitetut soittimet. |
|
|
||||
|
||||
|
Ihan kiva - no ei vaiskaan - ei JMLAUTA miten hieno! Taas sai kuva-arkisto täytettä
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|