#1
|
||||
|
||||
Katkaistaan turhilta huhuilta siivet!
Eilen illalla multa tultiin Stadissa kysymään, että jäikö autotallista mitään jäljelle, johon vastasin vain, että MITÄ? Ja siihen päälle todettiin, niin eks sun talli palanut ja kaks Corvettea siellä mukana?
Nyt alkoi vähän sähköttämään jo itselläkin, Corvette paloi kyllä, ei kahta vaan yksi, eikä se tapahtunut lähelläkään omaa tallia, tai kenenkään tallia! Tässä vähän taustaa miten homma eteni omalla kohdalla. Oli tosi hieno ilta ja heinäkuun kolmas perjantai, eli CCOF:n tapaaminen Olympia terminaalilla. Tapahtumaa väritti C4 paljous ja muiden sukupolvien olemattomuus. Paikalla monta tuttua, juttua taas riitti. Jätin katon veks koska kerrankin sää oli niin lämmin, ettei niskatulehduksesta tarvinnut ottaa hirveitä paineita. Alkuilta turistiin rantsussa ja sen jälkeen suunnattiin kohti Rokkaavaa American ruokalaa josta aterioinnin jälkeen, jengi rupes hajaantumaan omille teilleen. Pienen lenkin jälkeen itsekkin laitoin B.Springsteeniä astetta lujemmalle ja suuntasin keulan kohti kotia. Matka sujui rauhallisesti cruisaillen, kunnes Tuusulan moottoritie osuuden päätyttyä tuntui kuin apukuskin jalkatilaan olisi syttynyt valo!?!?! Mitä eihän siellä pitäisi valo toimia... Käänsin hieman päätäni ja saman tien konemuovin alta työntyi muutaman metrin mittainen liekki tuulilasia pitkin yli ohjaamon, onneksi apukuskia ei ollut tällä kertaa kyydissä, muuten ois mennyt kulmakarvat vaihtoon yhdessä otsatukan kanssa. Saman tien auto tien sivuun ja autosta maailman ennätys vauhtia ulos. Ns. pika lukituksista sain kolme irti ennen kuin rupes sormen päät palamaan ja konemuovi suli silmien edessä. Ei muuta kuin pari askelta taakse päin nopeasti soitto brankkareille ja koitin vielä saada irtaimiston autosta mukaan ja sen jälkeen kävelin pois auton luota ja rupesin toteamaan tilanteen olevan täyttä totta. Ilman palosammutinta sitä oli täysin avuton tilanteessa eikä itselle jäänyt muuta tekemistä kuin muun liikenteen varoittelua ja palokunnan paikalle huitomista. Auto paloi aika perusteellisesti, ilmeisesti akusta lähtenyt palo teki pahaa jälkeä ja nopeasti. Vakuutus onneksi oli suopea ja päästiin hyvin yhteisymmärrykseen asioista. Otettiin autosta kerta korvaus ja lunastettiin auto takaisin itsellemme ja autoa alettaan rakentamaan ensi talven aikana ilman mitään ihmeempiä aikatauluja. MR-kilpiin se ei tule, mutta jotain muuta mielenkiintoista kyllä. Tässä muutama kuva tilanteesta: Eli auto oli toi 63 avo, eikä toi musta 79 tai 65 Coupe, niin kuin mulle on väitetty jo moneen kertaan Tämän välikohtauksen jälkeen otin muutaman viikon lomaa ja nautiskelin suomen tulvista vesistöistä veneillen ja varsinainen syy etten Poriin tänä vuonna tullut on että Broidin polttareita siirreltiin viikonlopusta toiseen kunnes tärkein ohjelmanumero oli saatu valmiiksi toteutusta varten ja se sattui olemaan viime viikonloppu. Että tämmöistä tällä erää... |
#2
|
||||
|
||||
voi KETTU!!! Pelottavaa... kui toi voikin palaa noin isolla liekillä -- osanottoni!
Tärkeintä on ettei henkilövahinkoja sattunu. Osanottoni vielä kerran, ja kannustusta korjaustöihin |
#3
|
||||
|
||||
No voi ...VETTI
Tuota ei soisi kenellekään, OTAN osaa Onneksi ei mennyt talli , vaikka taitaa olla laiha lohtu Nyt voi ainakin toteuttaa visioita, ilma mitään omantunnontuskia, et pilaa MR-kelpoisen vetten Valitan tapahtunutta
__________________
1985 Corvette |
#4
|
||||
|
||||
Auts, tuli tekee kyllä karua jälkeä!! Otan osaa ketutukseen. Hyvä kuulla että auto on kuitenkin vielä kunnostuskelpoinen ja että vakuutusyhtiön kanssa pääsitte tyydyttävään lopputulokseen.
Itsellä on pieni sammutin ollut autossa siitä lähtien kun kaverin Trans-Amista paloi kone jokunen vuosi sitten... Tiedä sitten mitä sillä parin kilon sammuttimella saa aikaiseksi tositilanteessa? |
#5
|
||||
|
||||
Paska homma... Onneksi ei tullut henkilövahinkoja.
|
#6
|
||||
|
||||
Itseä oikein on ihmettänyt miten neutraalisti on tullut koko asiaan suhtauduttua. Onhan ens talveks oikein kunnolla taas ohjelmaa!
|
#7
|
||||
|
||||
Voi V! Todella ikävää katsottavaa... Taisi kyllä olla sen verran iso palo että sellainen parin kilon sammutin ei olisi auttanut mitään. Itsellänikin sellainen on nykyisin mukana, mutta tuollainen pätsi sillä taitaisi jäädä sammuttamatta...
No nyt voi tosiaan vapaasti päästää customointikärpäsen lentämään... |
#8
|
||||
|
||||
No voihan V.. , mutta tuleeko siitä nyt sitten Suomen ensimmäinen oikea Grand Sport replica???
__________________
avo C5 ----------------------------------- Ex- 72 avo 350 aut. Ex- 93 avo 350 aut. Ex- 68 coupe 509 & Tremec TKO600 Ex- 92 avo 350 aut. Ex- 68 avo 427 man. Ex- 86 avo 350 aut. Ex- 89 HG 883 Sportster Hugger Ex- 74 Pontiac FB 455 |
#9
|
||||
|
||||
Aina puhuttu, aina pelätty ja kammottu tilanne, jota ei kenellekkään satu. Siinä se sitten on. Taidan ihan varalta lopultakin lähtemään sammutinostoksille vaikka vakuutusturva on ainakin paperilla OK.
Ei muuta kuin olkoon voima kanssanne tuossa projektissa. Kuvat näytti tosi pahoilta, varsinkin ne palokuvat.
__________________
|
#10
|
||||
|
||||
Huh huh.
Voiko sähköpalo tosiaan levitä noin nopeasti. Mä olisin veikannut että bensaletku olisi irronnut tai revennyt. |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links | |||||
|