|
|
||||
|
||||
|
Uudempi auto sijoituskohteena?
No mikä ettei.Tämän arvo ei ainakaan laske.
V8:ssa 3/2007 on myytävänä Camaro SS -96, valmistusmäärä 690kpl. Mutta kys. yksilö on loudattu semmosilla optioneilla, että on luultavasti one of the kind. Jos tiedät myyjän meriitit, ymmärrät, että auto on juuri sitä tai vieläkin parempi. Myyntisyy on sama, mikä estää minua ostamasta kyseistä autoa, eli vene Ostakaa nyt alan miehet tämä pois ennenkuin joku h...ö ostaa sen ja täräyttää lähimpään tolppaan. Soita myyjälle vain, jos olet todella ostamassa autoa. P. (09) 2726594/ Pekka Leino T:KJA |
|
|
||||
|
||||
|
Leinon Pekka ei myy mitään niin sopivasti,että kannattaisi ostaa.
|
||||
|
||||
|
Hiukan skeptisesti sytyn noihin uusiin sijoituskohteisiin....
on mullakin 1/828 kpl valmistettu GTA ...pitäiskö hinnoitella kuten PeLe? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Niinpä,only time will tell. Kuitenkin kaikkiin kauppoihin sisältyy riski, ostat sitten osakkeita tai autoja sijoituksena, mutu sanoo kuitenkin, että 10 vuoden käytön jälkeen saat rahasi takaisin indeksikorjattuna + 5-10 k€ hyvää. T:KJA Ai niin, unohtu kysyä, oliko toi sun kommentti varmaa tietoa, vai sun oma henkilökohtainen mielipide? Mun mielestä jos kirjoittaa jotain, voi samantein myös perustella kirjotustaan, muuten sen jutun voi lokeroida amisviiksicorollahenkselinpaukutuslaatikkoon T:KJA Last edited by Steelnose : 30.06.2007 at 22:06. |
|
|
||||
|
||||
|
Noin yleisesti ottaen riippumatta myyjästä niin autohan on maailman varmin sijoitus.
Mitään muuta sijoitusta tehdessä ei 100% varmasti häviä suurinta osaa sijoittamastaan pääomasta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No sä voisit sen veneen hankkia myöhemmin ja ostaa sen camaron. Jos tuota vertaa vaikka paljon vähemmän valmistettetuihin muihin 80-90 luvun gm erikoismalleihin ei ne niin älyttömästi ole nouseet.Esim turbo GTA,GNX buick ei ole mitenkään hysteerisen kalliita vieläkään ja autot on kuitenkin n 20 vuotta vanhoja. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Vaikea sanoa miten noiden hinnoille käy.
Itse vedin lyhyemmän tikun noin 10 vuotta sitten kun Helsingissä oli myynnissä 75 tuhannella markalla, matching numbers, 383, manuaalivaihteinen alkuperäinen, mustaoranssi, 1971 Plymouth Cuda. Nykyjään kärryn arvo on kai lähemmäs 45.000 eunukkia? Pidin silloin myyntihintaa kalliina. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Vähän monta kertaa on käynyt mulle myös samoin. Viimeksi.. öö.. viikko sitten. Mulla olis nyt 1969 BB "matching #'s" tallissa. Sivuröörit ja kaikki. Joskus sitä alkaa miettimään ihan outoja ja niin ja näin, kun tilanne on tosi. Sitten kun se auto meni, niin harmitti aivan vietävästi! Tultiin nääs siihen lopputulokseen että ko. laite olisi ollut HALPA, tavallaan. Perhana! Sitten tuossa talvella meni yks muuan 64 Coupe nenän edestä, onneksi se sentään meni hyvään talteen erään finnsharkkilaisen hoiviin.. Sitten meni myös yksi isolohko C3 edestä, viime talvena sekin. Liian hidas kun on.. Onneksi tuli sentään ostettua nykyiset laitteet, kun ne olivat sopivissa hinnoissa.
|
||||
|
||||
|
Quote:
25v. kokemuksella automyynnistä väitän , että ko.auton arvo ainoastaan laskee...Mutta hieno ja erikoinen auto silti.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|