|
|
||||
|
||||
|
Miten irtoaa -73:sen tuulilasi?
Moro
Mitenkäs ton tuulilasin saa ehjänä irti? On meinaa kehykset mädäntyneet kuskin puolelta käyttökelvottomiksi. Ja mistäs tollasia ikkunoita saa uusia? En tiedä vielä pitääkö uusia sekin... T:Janne M. Last edited by Tohtori M. : 04.07.2007 at 21:25. |
|
|
||||
|
||||
|
Uusia ikkunoita ehkä saa Pika-Lasista ja olikohan se joku Kuttilan autolasi. Hintaa lienee alle 400 €? Joku tietänee oikeasti miten asia on.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tossa pari hikistä kuvaa mun prosessista http://luotisuora.net/prgrss/vette/ Quote:
|
||||
|
||||
|
Hey, eihän toi oo edes vielä ruostuntu toi sun peli. Siis onneksi. Mulla toinen yläkulma on ihan sauhuna, käsivoimin saa rapsuteltua pois koko kehyksen. Pitää vähän raudottaa...
T:JM |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
|
Liimalasia voi yrittää poistaa ehjänä rautalangalla "sahaamalla". Eli rautalanka liiman läpi ulkoa sisälle, kumpaankin päähän vaikka puukapulat ja eikun nitkuttamaan... Hikeä ja tupakkaa kulunee jokatapauksessa. Itse en ole ikinä (vielä) joutunut lasia irrottamaan, mutta näin olen nähnyt tehtävän.
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä tota Eckler's kuvastoa on tullut selattua muutamaan otteeseen. Taitaa olla talon luetuin nide noin ylipäätänsäkin.
Pikkusen vaan tuntuu suolaiselta tollanen hinta, kun kyseessä on kuitenkin vaan pala peltiä. Eiköhän tuon tuossa itekkin saa taivuteltua. Materiaalin laatu voi toki olla jonkinlainen kynnyskysymys. Pitääpä vielä mietiskellä... T:JM |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Toi lasin vaihto projekti osuu kans omalle kohdalle enstalvena....
Saas nähä sitten onko karmi hapan...
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|