|
|
||||
|
||||
|
Mistä Toyon ja Nitton renkaita?
Tietäiskö joku, mistä sais Toyon (RA1) tai Nitton (NT555II) semislicksejä parhaiten? Tirerackissa ei oo kummastakaan merkistä oikeeta mallia tarjolla, eikä Toyon maahantuoja ole oikein halukas edes selvittämään et saisko niitä hommattua heidän kauttaan.
|
||||
|
||||
|
Varmaan paras tilata jenkkilästä suoraan, niin saa sellaset renkaat kokoineen mitä haluaa
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Osaatko sanoa et mistä (luotettavasta) liikkeestä, esim. Tirerackissa ei noita ole?
|
||||
|
||||
|
Quote:
En ole ennen Jenkeistä renkaita tilaillut, joten kannattaa varmaankin kysellä Corvette Forumin puolelta, mistä noita kannattaa tilata.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Juu mä oon sieltä jo kattellut, mutta ne firmat mistä oon kysynyt niin joko ne ei toimita Suomeen tai sitten ne ei ees vastaa mailiin.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Siinä ne huonot puolet tuli taas ilmi, kun täällä pahennusta herättävässä susirajalla Karjalan ja Kurjalan risteyksessä asustetaan. Ei hyvä, ei edes renkaita autoon saa
|
||||
|
||||
|
Kannattaa ainakin kysyä TomZwheelsiltä. On ainakin luotettava, ja ne tuntuu hankkivan mitä tahansa.
|
||||
|
||||
|
Oliks toi jo yks niistä paikoista joita olet kokeilut?
http://www.discounttire.com |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo, tuolta ei oo vastattu mun kolmeen mailiin mitään. En siis tiedä toimittaako ne Suomeen, kun eivät edes vastaa.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ton omat sivut ei näytä toimivan? Ootkos sä itte tilannut tuolta mitään tai ostanut tolta Ebayn kautta?
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|