| Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne. |
| View Poll Results: MTV3:n plus kanavapakettitarjonta | |||
| Minulla on kanavapaketti ja aion sen pitää hinnankorotuksista huolimatta |
|
10 | 10.87% |
| Minulla on kanavapaketti, mutta lopetan tilauksen viimeistään hinnankorotuksen aikoihin |
|
23 | 25.00% |
| Minulla ei ole kanavapakettia, mutta aion sen tilata hinnankorotuksista huolimatta |
|
1 | 1.09% |
| Minulla ei ole kanavapakettia enkä aio sitä tilata tulevaisuudessakaan |
|
58 | 63.04% |
| Voters: 92. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||
|
||||
|
Mtv 3 Max
Alussa kanava täytti noin 11,-€ hinnallaan toiveet, mutta muutaman kuukauden katsomisen aikana selvisi että tässähän tarjotaan asiakkaille pelkkää kanavaroskaa, esim melkein poikkeuksetta ohjelmatarjonta on todella vanhaa tuotantoa + kaiken kukkuraksi samat ohjelmat alkavat pyörimään uudestaan ja uudestaan... Pahin pettymys oli TopGear joka jo muutenkin ohjelmatarjonnaltaan oli noin 3-vuotta vanhaa ja nyt kaiken huipuksi TopGear alkoi alusta, siis aivan ekasta jaksosta!!! HALOO!!!!!!!!!!! Nyt sitten "uutuutena" tarjotaan lisäkanavia tuplahinnalla ja mahdollisuutta pysyä pienemmällä kanavamäärällä ei käy päinsä...eli ota tai jätä. No voin vain kuvitella että myös muut lisäkanavat ovat todennäköisesti jotain vanhaa tuotantoa... siispä EI KOKO KORTILLE!!! F1-lähetykset toimivat suht hienosti mutta KUKA ******** KAIPAA MAINOKSIA MAKSUKANAVALLEEN!!!! Sen takiahan hommasin maksukanavan että lisäkanavien tarjonnan ohella pääsen eroon myös ärsyttävistä mainoksista MTV ryssi koko hienon ajatuksen "edullisesta" kanavakortista ja yritti ovelalla tempauksellaan saada asiakkaat "koukkuun" maksukorttiin, tarjoten aluksi edullista pakettia. Minun tapauksessa meni vitutuskäyrä niin korkealle että en ota enään koko korttia vaikka maksettais, jos kortille tulee tarvetta niin mielummin maksan kilpailevalle kanavapakettitarjoajalle vähän enemmän ja saan "tuoreita" lähetyksiä jotka myös pysyvät tuoreina enkä mitään kierrätettävää vanhaa paskaa!!!! vielä kerran...hei, hei PLUS
Last edited by TomiT : 09.07.2007 at 13:13. |
|
|
||||
|
||||
|
Aamen
|
|
|
||||
|
||||
|
Aivan perusmeinikiä suomessa, saman tyyppinen homma tuli vastaan erään kännykkä operaattorin kanssa ja laajakaistassa, mutta ne ei kuulu tähän topiciin
|
||||
|
||||
|
Quote:
Anteeksi offtopic mutta kiinnostaa kuulla mitä se operaattori myi ja mitä sieltä sitten tuli? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Peesaan. Pitäisköhän lähettää tän topicin linkki MTV3:lle ihan vaan huvikseen. Saisivat ainakin nähdä "äijä" kanavansa suosion, ja parannuksen kohteet. TomiT oli kyllä asian ytimessä.
|
||||
|
||||
|
Juu hyvin pärjää ilman koko deeiigeeii systeemiä ja kaikkia maksukortteja
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Samat sanat...Formulatki on kivempi kattoo tunnin koostelähetyksenä jälkikäteen ,niin ei tarvi kattoo ku parhaat palat.
|
||||
|
||||
|
Eipä kaapeli talouksissa tuu mainoksia F1 lähetyksissä.
Eikä pitäs tulla satelliitti lähetyksissä. |
|
|
||||
|
||||
|
Ja aivan sama pätee tv lupamaksuun yleensäkin, hinta nousee vuosittain muutamalla eurolla,(nyt jo yli 200€/vuosi) ja ohjelma taso ei mun mielestä todellakaan vastaa tuota hintaa, itse ei tuu käytännössä enään katsottua tvtä juuri lainkaan
Ja jos halais jotain "laatukatsottavaa" niin veilä tv-lupamaksun päälle joutuu ostamaan kanavapaketin ja tietysti satelliitti lautasen yms. Ja vielä antenniverkon tarjonta on heikompi kun kaapelissa...
|
||||
|
||||
|
Itselläni ei ole MTV:n kanavapakettia, enkä sitä aio ostakaan. Varsinkaan nyt kun korottavat hintaa. Muutaman kaverin kanssa juteltuani (joilla on nyt tuo kanavapaketti) ja heidän mielipuoliaan kuunneltuani lisäsin tähän viestiketjuun myös äänestyksen.
Vaikka ketju ei varsinaisesti liitykään Corvetteen niin F1 / TopGear on kuitenkin aikalailla moneen meistä liittyvää, joten äänestys lienee aiheellinen...
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|