FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C5 (vuosimallit 1997-2004)
User Name
Password

C5 (vuosimallit 1997-2004) Corvette C5 & Z06

Reply

Thread Tools
Old 24.07.2007, 12:01
quumoon's Avatar
quumoon quumoon is offline
Satunnainen kävijä

quumoon on oikealla tiellä
taas yksi Suomalainen C5:n omistaja lisää!

Tervehdys,

Tosiaan mukava lukea forumia, paljon tarvittavaa materiaalia, itse olen kohtalaisen aloittelija yleensäkin autojen kanssa, mutta nopea oppimaan tarpeen tullen! Asun itse Kazakhstanissa, ostin Dubai'sta Corveten, joka oli tuotu Japanista (Katit + km/h mittarit).
1. suunnitelma ajaa auto Suomen satamaterminaalista Almatyyn, Kazakhstaniin (6000+km) Venäjän läpi.

2. Testdrive ja tuunaus

Tuossa minä ja corvetteni Dubaissa. (vm -00)
http://tinyurl.com/2arbw8

Terveisin, Michael K.
Reply With Quote
Old 24.07.2007, 12:24
Yorcci's Avatar
Yorcci Yorcci is offline
Orange is the new Black

Yorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääYorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by quumoon
1. suunnitelma ajaa auto Suomen satamaterminaalista Almatyyn, Kazakhstaniin (6000+km) Venäjän läpi.

Siinä Le Mans-reissu kalpenee... "Let's be careful out there"

Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams

Reply With Quote
Old 24.07.2007, 12:27
janiv's Avatar
janiv janiv is offline
Konkari

janiv tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Auto on ainakin oikean värinen Melkoset on matkasuunnitelmat
Reply With Quote
Old 24.07.2007, 12:33
Jani's Avatar
Jani Jani is offline
Aktivisti

Jani on oikealla tiellä
Pitkä on matka,kirjottele miten reissu venäjällä meni. Itseltä vois jäädä matka väliin.
Reply With Quote
Old 24.07.2007, 12:33
quumoon's Avatar
Satunnainen kävijä

Pitkä reissu