FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C5 (vuosimallit 1997-2004)
User Name
Password

C5 (vuosimallit 1997-2004) Corvette C5 & Z06

Reply

Thread Tools
Old 24.07.2007, 12:01
quumoon's Avatar
quumoon quumoon is offline
Satunnainen kävijä

quumoon on oikealla tiellä
taas yksi Suomalainen C5:n omistaja lisää!

Tervehdys,

Tosiaan mukava lukea forumia, paljon tarvittavaa materiaalia, itse olen kohtalaisen aloittelija yleensäkin autojen kanssa, mutta nopea oppimaan tarpeen tullen! Asun itse Kazakhstanissa, ostin Dubai'sta Corveten, joka oli tuotu Japanista (Katit + km/h mittarit).
1. suunnitelma ajaa auto Suomen satamaterminaalista Almatyyn, Kazakhstaniin (6000+km) Venäjän läpi.

2. Testdrive ja tuunaus

Tuossa minä ja corvetteni Dubaissa. (vm -00)
http://tinyurl.com/2arbw8

Terveisin, Michael K.
Reply With Quote
Old 24.07.2007, 12:24
Yorcci's Avatar
Yorcci Yorcci is offline
Orange is the new Black

Yorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääYorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by quumoon
1. suunnitelma ajaa auto Suomen satamaterminaalista Almatyyn, Kazakhstaniin (6000+km) Venäjän läpi.

Siinä Le Mans-reissu kalpenee... "Let's be careful out there"

Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams

Reply With Quote
Old 24.07.2007, 12:27
janiv's Avatar
janiv janiv is offline
Konkari

janiv tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Auto on ainakin oikean värinen Melkoset on matkasuunnitelmat
Reply With Quote
Old 24.07.2007, 12:33
Jani's Avatar
Jani Jani is offline
Aktivisti

Jani on oikealla tiellä
Pitkä on matka,kirjottele miten reissu venäjällä meni. Itseltä vois jäädä matka väliin.
Reply With Quote
Old 24.07.2007, 12:33
quumoon's Avatar
Satunnainen kävijä

Pitkä reissu

Itseasiassa kaverit sen ovat ajaneet jo useampaan kertaan, otan yhden viidettä kertaa matkalle lähtevän mukaan isolla maasturilla niin vaikean paikan tullen voi lähteä sillä etsimään sopivia apuvoimia! Matka kuulemma on pitkä ja vaarallinen mutta mikäs tässä kun puhuu Venäjää sujuvasti niin eiköhän se matka taitu, pitää vaan ottaa rauhallisesti! Siellä ne poliisit on ihan hulluja, pyytävät jopa 200 dollaria pienistä ylinopeuksista, meillä täällä Kazakhstanissa ennen vanhaan sai ajaa moottoritiellä poliisin asettaman 40km lapun ohi 195km/h tutkaan ja 100usd pääsi jatkaan matkaa heti Tosin täälläkin vaikeutunut... mutta sanoisin että paljon parempi paikka ylimitoitetuille autoille tämä Almatyn kaupunki!
Reply With Quote
Old 24.07.2007, 12:39
Nipa's Avatar
Nipa Nipa is offline
Konkari

Nipa on oikealla tiellä
Send a message via MSN to Nipa
Komee on auto. Ja maailmaa jo nähnyt. Varovaisesti vaan Venäjän reissulla

EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
Reply With Quote
Old 24.07.2007, 12:43
LS1's Avatar
LS1 LS1 is offline
Vakiokävijä

LS1 on oikealla tiellä
Tervetuloa, kaunis on tuo hommaamasi C5 kyllä Varmasti maailman mittakaavassakin yksi radikaaleimpia reissuja joita corvettella on tehty tuo minkä kuvailit, toisaalta jos tuntee nuo paikalliset "käytännöt" niin vähemmänhän siinä kilahtaa sanktiota siitä 195 km/h vauhdista kuin täällä kotoSuomessa,se on ainakin varma asia. Muutenkin eiköhän se hyvin mene koko matka,tietää vaan tosiaan mitä kannattaa ja mitä ei kannata tehdä. Niin ainakin olin kultaisina NL-aikoina vielä..
Old 24.07.2007, 12:54
Finnshark's Avatar
Finnshark Finnshark is offline
Nysvääjä

Finnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond repute
Tervetuloa finnsharkille! Melkoinen reissu on sinulla edessä! Laita tosiaan kuvia ja infoa matkan varrelta, mielenkiintoinen matka tulee varmasti olemaan. Toivottavasti auto matkaa ehjänä vielä joskus takaisinkin Suomeen lyhyen satamapyrähdyksen lisäksi!

Ex 1999 FRC Z51, 6sp
Ex 2006 Coupe Z51, 6sp

Reply With Quote
Old 24.07.2007, 13:14
quumoon's Avatar
Satunnainen kävijä

Kuvia vielä

Tervehdys,

Olipas vaikea saada kuvia nettiin ennenkuin muisti että onhan meillä tuo irc-galleriakin käytössä...

IRC-galleriaan! sis. Kaikki kuvat

Auton ei ole tarkoitus tulla takaisin ollenkaan, teen kaikki paikallisten lakien mukaan, jotka eivät ole ihan samat kuin Suomessa, sillä täällä ajellaan vielä lyijyllisellä bensalla eikä mitään ihme rajoituksia tehoista ole!

Jos turbonkin jossain vaiheessa saisi itse bolt-on tyyppisenä paikalleen... josta itseasiassa pääseekin asiasta toiseen, onko teillä STS Turbo + Automaattilaatikko kokemusta ? Minulla olisi kiikarissa vähän reilu 500hp jota ymmärtääkseni alkuperäinen laatikko tuskin kestää, vielä kun kaasujalka on kohtuu raskas ja asumme 800m korkeudessa, tosin 10km päässä on "alppihiihtokeskus" joka nousee yli 1800m (keskus siis, mäet yli 2600m). Sinne menon jälkeen on aika harva auto missä ei vaihdelaatikosta tulisi "sulotuoksuja"
Reply With Quote
Old 24.07.2007, 13:25
Jani's Avatar
Jani Jani is offline
Aktivisti

Jani on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by quumoon
Tervehdys,

Olipas vaikea saada kuvia nettiin ennenkuin muisti että onhan meillä tuo irc-galleriakin käytössä...

IRC-galleriaan! sis. Kaikki kuvat

Auton ei ole tarkoitus tulla takaisin ollenkaan, teen kaikki paikallisten lakien mukaan, jotka eivät ole ihan samat kuin Suomessa, sillä täällä ajellaan vielä lyijyllisellä bensalla eikä mitään ihme rajoituksia tehoista ole!

Jos turbonkin jossain vaiheessa saisi itse bolt-on tyyppisenä paikalleen... josta itseasiassa pääseekin asiasta toiseen, onko teillä STS Turbo + Automaattilaatikko kokemusta ? Minulla olisi kiikarissa vähän reilu 500hp jota ymmärtääkseni alkuperäinen laatikko tuskin kestää, vielä kun kaasujalka on kohtuu raskas ja asumme 800m korkeudessa, tosin 10km päässä on "alppihiihtokeskus" joka nousee yli 1800m (keskus siis, mäet yli 2600m). Sinne menon jälkeen on aika harva auto missä ei vaihdelaatikosta tulisi "sulotuoksuja"

Kyllä vakioloota on kovilla ja se kannattaa vahvistaa varsinkin jos on raskaampi kaasujalka,multahan tuo loota porsi alkukesästä. Mulla on vortecin remmisatsi kiinni ja tyytyväinen olen ollut. Kyllä tuolla remmillä 500 heppaa irtoaa ja vätöä yli 700nm. Tosta löytyy linkki andyn sivuille
https://www.aandacorvette.com/cart/s...p?MainCatID=18
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools

Posting Rules