|
|
||||
|
||||
|
Pikkulohkocoupe -77:ssa maavaraa löytyy etupäästä liikaakin, on kuin entisajan Mossessa. Katselin aikaisempia madallusjuttuja, mutta riittääkö se yhden kierroksen poistatus, vai enemmän. Lisäksi missä vika kun ohjaus puoltaa vasemmalle reilusti, auraus on tarkastettu.
Ajellaan pelillä kuin pelillä. Käpälämäessä sataa vettä. |
|
|
||||
|
||||
|
Kannattaa aloittaa rauhallisesti toi madallus,vaikka vaan puoli kierrosta aluksi ja puoltaminen vois johtua ohjaustehostimen control valvesta.Eli keula ylös ja kone tulille niin näkee alkaako kääntämään renkaita itsekseen.
Last edited by jaro55 : 26.07.2007 at 00:17. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Muistaakseni etujousen ylä- ja alakupissa on muotoiltu runkoon stopparit, jotka vastaa jousen 'päähän'. Itse ainakin katkaisin täyden kierroksen, jotta jousi asettuu paikalleen kuten pitääkin, eikä pääse pyörimään.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Muistaakseni tämä "stoppari" on vain alatukivarressa,joten suosittelen minäkin mennä maks 1/2 kierrosta kerrallaan. |
|
|
||||
|
||||
|
itse kyllä "muistelisin" että on stoppari ylhääläkin, mutta senhän en-invest kertoo kohta emille kun ottaa sen jousen pois sieltä lyhennystä varten, ihan vaan varmistaakseni en kuitenkaan itse viitti jousta alkaa irrottaan
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kyllä mun muistikuva on myös se että ylhäälläkin on stoppari. Muistelisin joistain CF:n keskusteluista että yhden kierroksen katkaisu tiputtaisi noin 5cm, mutta tämä on vain muistin varainen juttu eli varauksella!
|
||||
|
||||
|
Quote:
Uskon silti että riittää kun pistää alatukivarteen kohdalleen.Näin on tullut jokunen kerta tehtyä ja yllättävän hyvin on tiellä pysyneet. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Uskon tämän! Jotenkin pirullinen oli jousta asetella yläkohtaa oikealle paikalleen, mutta eiköhän sen sinne saa myös jos puolikas kierros puuttuu. Kannattaa kuitenkin varmistaa että menee varmasti oikealle paikalle.
|
||||
|
||||
|
Siis kaikista helpoin tapa laskea on laitta CO:a alle
|
||||
|
||||
|
Mun -77:ssa jousen päät oli muotoiltu erilailla ylä- ja alapäässä. Toinen oli tasan 90° kulmassa poikkastu ja toinen osin littana. Eli lyhennys tietty sieltä päästä missä se 90° helppo pätkäisy. Muistaakseni yläpäässä. Ja nimenomaan siinä päässä oli kolo mihin se jousen pään piti istua.
Siksi itse otin tasan 1 kiekan heti veks ja hyvähän siitä tuli. Laskin silloin muuten miten jousi jäykistyi ja muistaakseni orkkisjousen katkaisun jälkeen se edelleen jäi alle VBP jäykän sporttijousen eli siitä ei tullut mikään kivireki vaan ihan "within design specs"
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|