|
|
||||
|
||||
|
West Coast Corvettes tilauksista
Onko porukka tilaillut tavaraa tuolta? Jos on niin miten toimitukset on pelannu? Vai pelaako ollenkaan?Tilasin pari/kolme viikkoa sitten takapöntöt vetteen tuolta ja sähköpostiin tuli kuitti tilauksesta,mutta niiden sivuilta mun tilausta ei löydy eikä ne vastaile sähköpostikyselyihin ollenkaan. Kiinnostais tietää että onko ne tulossa ollenkaan vai ei. Kirveellä olis taas duunia
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Vinkki: kannattaa soittaa ko. firmaan, saat parempaa palvelua kuin sähköpostilla. Älä murehdi englanninkieltäsi, se on niitten ongelma jos ne ei ymmärrä... "Hi, this is Jani calling, how are you. (Vastine tulee jenkiltä, ja sitten jatkat) So what is the status of my order? My order number is 12345678." Jos ne sanoo, että "out of stock" niin tarkoittaa että ei ole varastossa. Ja jos ne sanoo "we don't deliver overseas", niin sitten tavaraa ei koskaan tulekaan.
|
||||
|
||||
|
Luottokunnan mukaan ei ole veloitettu eikä myöskään varattu kyseistä summaa. Ei kai se auta kun soittaa sinne perjantaina kun reissusta kotiin palailen. ***keleen jenkit
|
|
|
||||
|
||||
|
Hyvä ku varotit tollasestakin puljusta
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ole hyvä. Onkos vanteist mitn tietoo vielä? |
|
|
||||
|
||||
|
Mä luulen joskus vuosia sitten tilanneeni tuolta. En muista miten meni mutta kait ihan ok kun ei oo jäänyt mieleen mitään katastrofia.
Jotku noista on todella avuttomia palvelun suhteen. Et saa mitään infoa kysymälläkään ja sit kun olet varma, että munille meni niin kama pöllähtää perille. Olen itte koittanut saada Mold Kraftia kiinni. Eivät vastaa puhelimeen eikä meileihin. Koita siinä sitten tehdä kauppaa.
|
||||
|
||||
|
www.azspeed.com on kanssa pulju jota tästä lähtien vältän.Vaikka tavarat loppujen lopuksi tulikin.
|
||||
|
||||
|
Sepä se.Pakko saada tieto onko tulossa vai ei. Jos ei niin tilaan muualta sitten. Tietysti niille tulee kaikenlaisia sähköpostikyselyitä jokapuolelta maailmaa kaikenmaailman yöntimoilta niin paljon etteivät vaivaudu kaikkiin vastailemaan,se on sitä asiakaspalvelua. Tulisikohan vastaus jos lähettäis sähköpostia sinne että tarkistan tämän ensimmäisen ja jos laatu on hyvää nii tilaan 1500 kappaletta samanlaisia joka kuukausi. Ei taida uskaltaa,ettei käy niin että joku aamu soittavat fedex:ltä jotta sulle olis eka erä vantaalla,annatko luottokortin numeron tulleja ja alveja varten.
|
|
|
||||
|
||||
|
En oo tilannut kyseisestä liikkeestä kuin luetteloita, mut viime kesänä kävin siellä paikan päällä (pieni kuvaamani pätkä löytyy video-osastosta). Liiketetila oli siisti ja henkilökunta todella mukavaa sekä auttavaista. Mut noita internet-tilauksia varmaan hoitaa eri porukka. Taittaa olla myös lomakausi just menossa joten vaikuttaakohan tuo jotain? No ei tietenkään saisi vaikuttaa.
Mut sen käyntini perustellaa kuva liikkeestä ja palvelusta todella positiivinen. Soitto sinne olisi hyvä kun aina ei voi olla varma noista sähköposteista et meneekö perille. Jos joku It-henkilö on laittanut roskapostisuodattimet vähän turhan kireelle niin voi olla etteivät edes saa postejasi. Mulla kävi kerran niin yhden suomalaisen liikkeen kanssa et kirosin kun ei tuu mitään vastauksia niin mun työpaikan roskapostisuodatin oli blokannut kaikki kyseisen yrityksen postit. Last edited by Cee5 : 02.08.2007 at 09:28. |
|
|
||||
|
||||
|
FAXILLAKIN voi välittää viestin . Andylle laitoin luottotiedot faxilla samalla kun olin häneen puheliyhteydessä. Halusin varmista että tiedot menee oikealle henkilölle.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|