|
|
||||
|
||||
|
Vilkut katos
Do dii,pääs käymään tuollanen homma.Mistä vois alkaa ettii vikaa??,oliskos joku rele hajonnu vai mikä????
|
|
|
||||
|
||||
|
Ekana vois koittaa toimiiko hätävilkut, koska niillä on eri kytkin ja eri rele. Siis ainakin -74:ssa. Muista vuosimalleista en tiiä.
Joku kuka oikeesti tietää kertonee kumpiko hajoa helpommin/useammin, vilkun viiksi vai vilkun rele. Ja tekeeköhän viiksen hajoaminen semmosen, että toimii vaan toiseen suuntaan vai loppuuko siinäkin molemmat yhtäaikaa. Vilkun releen hajoaimnen ainaskii lopettaa tehokkaasti molempien vilkkujen toiminnan. Rele taitaa löytyä apukuskin puolelta hanskalokeron takaa? |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on ainakin mennyt omista ritsoista vilkureleitä useita. Vilkun rele on sulaketaulussa se alumiininen pyöreä kaksi nastainen rele
|
|
|
||||
|
||||
|
Ainakin 1970 mallissa vilkunrele on apparin puolella "hanskalokeron" alla.
Sinne pääsee käsiksi altapäin irroittamatta paneelia. Alumiininen Whiskypullon korkin kokoinen mökkylä. Maksaa pari euroa autotarvikeliikkeessä. |
|
|
||||
|
||||
|
mulla hajos vilkunrele kuukausi sitten...
mulla -76 on apparin puolella hanskalokeron ala... Uusi maksoi 2,45e, ainakin motonetissä oli suoraan hyllyssä |
|
|
||||
|
||||
|
Pirssi on -73-,onko tietoo kummassa paikassa se rele tässä vuosimallissa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Saattaisi selvitä nopeasti jos vilkaisis molemmilta puolilta itse
|
||||
|
||||
|
Quote:
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
-72:ssa kanssa "hanskalokeron" alla joten veikkaan kuten muutkin että niin on -73:kin.
|
|
||||
|
||||
|
No heiii Pappatunturilla on joku -63 ni eihän se tiiä näistä C3:sista mitään
Oiskii hyvä aina kertoo minkä vuosimallin autossa on ongelma ja minkä vuosimallin autoon ohjeita ihmisiltä tulee. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|