|
|
||||
|
||||
|
virityksen vaikutus auton arvoon ?
oma vette vm 90 86tkm on koskematon ,lisätehot käyneet mielessä. toisaalta myös myynti/vaihto aitoon vetteen vm68-73 harkinnassa, onko virittelyllä vaikutusta auton jälleenmyyntiarvoon vai onko pulkka parempi pitää puukottamattona,,?
|
|
|
||||
|
||||
|
Riippuu aivan ostajasta arvostaako enemmän viripeliä jolloin saa sellaisen huomattavasti halvemalla kuin itse turaillen vai orkkista. Bolt on eli kansien
ja nokan/imarin vaihdot ei heikennä arvoa kunhan pitää orkkiskamat tallella. Jos on mielessä kärryn vaihto piakkoin niin turhaa sitä alkaa sitten virittelemään. |
|
|
||||
|
||||
|
Jotenkii luulis, että omiaan ei saa pois virityksien hinnasta. Jos vaikka laittelee turpoja viidellä tonnilla ja tuhlaa aikaa pari viikkoa tai kuukautta niin ehkä hintaa voi nostaa vuoden päästä myydessä 2-4 tonnila? Vai voiko
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Onko aito Suomi auto vai tuotu? Itse en lähtisi virittelemään aitoa Suomi autoa, mikäli on myyntiaikeissa?
|
||||
|
||||
|
Itse arvostaisin hyvin tehtyä ja dokumentoitua viriautoa enemmän kuin tuntematonta räpellystä - olkoon näennäisesti vakio tai ei.
Jos ostaa tämmösen auton ja miettii jälleenmyyntiarvoa niin on tyystin väärä harrastus. Vette kannattaa ostaa käyttöön tai myytäväksi mutta kyseessä ei ole sama auto.
|
||||
|
||||
|
Corvetesta en vielä tiedä, mutta muiden merkkien ja mallien kohdalla olen havainnut et kaikki se mitä autoon laitat on menetettyä rahaa. Auton arvo ei nouse eurollakaan vaikka kuinka virittäisit.
Sitten on tietysti nämä aivan huippuunsa laitetut näyttelyvehkeet. Niiden kohdalla tilanne on toinen, tosin voi olla varsin vaikea saada omiaan pois.
|
|
|
||||
|
||||
|
ok kiitti mielipiteistä...taidan pitää tän nykysen itelläni virittämättömänä käyttöautona ja alan katteleen lisäksi n. vm 68-73 vetteä harrastusvehkeeksi...kompromissi...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Vanhan auton kanssa "harrastus" ei lopu kesken, mutta joskus olisi mukava päästä ajamaankin.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|