|
|
||||
|
||||
|
'Steeroids' kiinnikkeiden piirustuksia kenelläkään?
Ensi talvena saa steering box vapautuksen tehtävistään, vaseliinin pumppaaminen saa riittää.
Onko kenelläkään kuvia / linkkiä / materiaalia rack-and-pinion ohjaussysteemin kiinnikkeistä C3 runkoon.
|
||||
|
||||
|
Ei ole vaikea tehdä mutta materiaalien ja hitsausten PITÄÄ OLLA hyvät. Ei mitään rälläkällä leikattua peltiä.
Tankohan oli esim 89 pontiac grand am , hinta 60-70 euroa tehdaskunnostettuna. |
|
|
||||
|
||||
|
Joo, ilman muuta kun pyöräntuennan/ohjauksen tai jarrujen kanssa pelleillään, niin tehdään asiaankuuluvalla tavalla. ... ja ammattimiehen tekemänä
RP:ssä taitaa olla noita räkkejä jopa hyllyssä ja muut osat saanee kasattua irtopalikoista aika helposti. Kun vaan löytyy jostakin mittakuvat kiinnikkeille...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Siis meneeks tollanen grand amin hammastanko C3:seen sellasenaan ? Sittehän se varmaan menee C2:seenkin...hmmm....
|
||||
|
||||
|
Quote:
Öö no sellainen mullakin oli... http://www.bowtie-racing.com/cars/63...ages/jigi1.jpg |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Samaa asiaa olen myös koettanut selvittää. Räkki on hankittuna ja toisella silmällä olen asiaa tutkinut. Corvette foorumilta löytyy jonkin verran tietoa asiasta. Mittapiirroksia kiinnikkeistä minulla ei ole, mutta jos haluat niin voin pistää pari liitetiedostoa tulemaan. Pistä vaikka yv:nä sähköpostiosoite niin voin lähettää.
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
|