|
|
||||
|
||||
|
Tempes GTi
Ompiko kukaan testannu Tempes GTi ohjelmaa kännyssä.Itse laitoin kys.ohjelman Nokialaiseen ja ihan hyvin pelitti.19¤ +alv +vajaan satkun gps-mokkula et ei oo paha hinta kaikenkaikkiaan ku tuota gps-mokkulaa voi käyttää muuhunkin(koiratutkahommissa esmes tai muissa navigaattoriohjelmissa)
Omat tulokset oli mm 0-60mph 5,9s -7,3s,0-200m 8,9s-9,5s ja 1/4 mile 14,5s/150,5kmh.
|
||||
|
||||
|
ei valitettavasti toimi näköjään ihan kaikkien kanssa esim
GTx does not support the internal GPS of e.g. Nokia N95. Tuolla saattaa olla täysversio. En oo tuota tosin testannu, huomasin vaan. http://www.mobilecastle.biz/mobiles/...ed-binpda.html
|
||||
|
||||
|
Juu, tuli aikanaan tuo virallinen versio ostettua. Nyt siitä jossain näkyi tulleen uusi versio, jossa on jotain lisäominaisuuksia mukana. Mulla on versio 1.2 -Hei siellon free uppgrade uusimpaan versioon
Hyvinkäällä tuli tuota vertailtua ajanoton tuloksiin, eikä tuo nyt paljoa heitä. Aikakortti - Tempes GTi 14.445/156.59 - 14.2/155.9 14.482/155.91 - 14.3/155.7 Mun känny 6670 on tommosta vanhempaa s60 sukupolvea (oisko 2nd edition ) ja GPS-mokkula oli tullu Navicore paketissa.
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|