|
|
||||
|
||||
|
Iskarit
Onko Konit tai Bilsteinit ne ainoat,mitkä kannattaa laittaa??Vai onko tämä vaan yleistä harhaluuloa/myyntipuhetta??Kokemuksia??
Vaunulla ei kierretä rataa, vaan pääasiallisesti vain kaivonkansia. |
|
|
||||
|
||||
|
Itse laitoin 75:ni Monroen sensatracit. En myöskään laittanut autooni uretaani puslia. Autolla ei ajeta radalla vaan normaali tieliikenteessä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
I wrote that. |
|
|
||||
|
||||
|
Kolmas kerta toden sanoo... Et tainnut olla vieläkään kirjautuneena sisään?
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla olis muuten yhden kesän ajetut AC Delcon etuiskarit ylimääräisenä, lähtee halvalla...
Mulla on nyt Konit ja ihan hyväthän ne on, en vaan oikein pysty vertaamaan niitä mihinkään muuhun, noiden Delcojenkin kanssa mulla oli jotkut ikäloput takaiskarit, ei ollut hyvä combo... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No shit sherlock! Mulla kanssa 75:ssa jotkut American Bilteman tuotteet aivan loppuun ajettuna, todella vaarallisia hetkiä tuli viime kesänä koettua niiden takia |
|
|
||||
|
||||
|
Oli ne minkä mekkiset tahansa niin iskareiden pitää olla uudenveroisessa kunnossa. Se on sitten makuasia kuinka kovat iskarit haluaa.
Mä olen ollut hiton tyytyväinen uusiin AC-Delcoihin uusien jämäkämpien jousien ja vakaajien kanssa. On ajeltu tänä kesänä stadissa mukulakivillä, mutka-ajoa asfaltilla kesäreissulla sekä pöllytetty soratiellä. Hyvin pysyy hanskassa! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Aivan oikein. 64:ssa oli Delcot ja olin täysin tyytyväinen, kun taas 65:ssa oli muistaakseni Konit (keltaiset ne oli väriltää) ja ei nekään olleet pahat. Kuitenkin katukäytössä ei dramaattista eroa kummankaan hyväksi. Nykyisessä taitaa olla Konit, mutta en ole ehtinyt tarkastamaan.
|
||||
|
||||
|
Mulla oli omassa keltaiset Monroet.
Hassua että niissä lukee "Lifetime Guarantee" Mitäköhän ne sanois jos mä lähettäisin ne tehtaalle ja pyytäisin uudet? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kannattaa kysästä ihan piruuttain! |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|