|
|
||||
|
||||
|
Tach filter?
Onkos kukaan tutkinut mikä tach filter on? Siis komponenttina, vastus? Jotain muuta?
Pitäis vaihtaa tommonen uusi ja GM:hän on dropannut osan jo vuosia sitten. Jenkeissä on yksi jamppa, joka tekee korvaavia mutta jos se on jotain hyvinkin yksinkertaista niin äkkiäkö moisen hakee YE:stä ja kolvaa siihen pari piuhaa. Mitään idiksiä? Kyseessä siis kalikka, joka sijaitsee virranjakajan ja mittarin välissä ja jonka hajotessa kiekkamittari rupee näyttämään omiaan.
1970 Coupe LS5 *** 1991 Coupe L98 *** 1995 Mustang GT 5.0 Last edited by ToniH : 08.09.2007 at 12:54. |
|
|
||||
|
||||
|
No täällä taas C3-mies ja mekaaninen kiekkamittari huutelee
Oisko joku häiriönpoistaja. Konkka ja vastus. Etkös voi nyt ite avata ja tutkia siitä hajonneesta? Edit: Google rulaa. Oiskohan Corvetessa samanlainen ku Fierossa? ![]() Nuo osat taitaa maksaa YE:llä 0,85 ¤ Näköjään joku myy varaosinakin noita tach filttereitä.Sikahinta vaan, jos se on tommonen pari vastusta ja konkka peltipurkissa juttu. Paitsi nuo on näköjään 1975-1989. Mitähän tapahtu -90 Ei näistä taiakkaan olla apua -91:sen auton kanssaLast edited by janiv : 08.09.2007 at 13:15. |
|
|
||||
|
||||
|
1. Niinkuin mä sanoin niin jenkeissä se jätkä tekee ja myy niitä mutta en viittis tilata ja kokeilla toimiiko mun vuotisessa.
2. jos mä voisin sen avata ja tutkia mitä se sisältää niin miksi kysyisin täällä? Siitä on aikaa kun peruskoulussa noita opeteltiin, joten siksi mä täällä näitä kyselen. Josko joku joka tietää tietäis? Capiche? EDIT: se on muuten sitten niiin harvinaisen p.skamaisessa paikassa, että sitä ei ihan huvikseen ota ulos vain kattoakseen tai kokeillakseen jotain. Se on siellä koneen, lootan ja korin välissä virranjakajan ja pyyhkijänmoottorin alla. Last edited by ToniH : 08.09.2007 at 13:41. |
|
|
||||
|
||||
|
Enpä ois muutes tajunnukkaan, että tommonen osa pitää olla kiekkamittarin kaverina ja hyvä, että löysin edes itelleni tuon 0,85 ¤:n kytkentäkaavion joka sopinee -75:sen kiekkamittariin
|
|
|
||||
|
||||
|
No eihän toi tollanen orggistyylinen repro filsu nyt niin kauheen kallis oo muutenkaan?
http://www.mamotorworks.com/corvette?frame=1.5902 |
|
|
||||
|
||||
|
Ja mä kun olin ihan varma että Toxic Flame on joku spämmii botti, mutta olinkin harha luulossa
![]() Tosiaan toi MidAmerican juttu on vain 89 asti ja Tonilla kun on 91 ja sit ku Toni tilais ton niin se tulis varmaan shenkerillä ja pelkästään ilmotus osan saapumisesta maksais 100€ ![]()
kohta -75 avo racerin kimppuun Last edited by poppamies : 08.09.2007 at 21:00. |
|
|
||||
|
||||
|
Onks se ny vettessä niin nögöö? Eiks kaikki (melkein kaikki) osat käy 54-08 keskenään?
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Aloinkin jo miettimään että oisko joku ristikko samaa kokoa edelleen kuin vuonna 1954, mutta ei taida olla
|
||||
|
||||
|
Quote:
1953 olikin vähän spesiaali vuosimalli
|
||||
|
||||
|