|
|
||||
|
||||
|
Rekisteröintikatsastus jne...
Kun täällä ukot näkyy tuovan vanhoja C3 vettejä maahan oikein urakalla, niin kerokaa mulle valmiiksi muutama asia 1969 mallisen rekisteröintiin.
• Mistä saa runkonumerostansseja (pitää ilmeisesti meistää ennen katsastusta?) • Mitä numeroita katsastuksessa syynätään. Ikkunankarmin kilpi? Moottori? Kuskin oven karmissa ollut vaaleansininen numerotarra kuvan perusteella näköjään kadonnut. Ei kai sitä vaadita? • Ajovaloumpiot pitänee vaihtaa suomiversioihin? • Mitä tositteita, kirjoja pitää ottaa mukaan konttorille. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Nämä liittyen -71 tuontiin; - Mulle ne lainas yhden puuttuvan stanssin asemalta (numerot löyty kotoo). Tosin sanoivat konttorilla, että ei kannata sitä itse etukäteen alkaa hakkaamaan, jos siihen tuleekin joku muutos niillä. Eli kannattaa vahvistaa, ettei Suomessa numerot ole eri kuin USAssa - Ei mitään (ikkunanumeron tais verrata siihen titleen) - Ei pitänyt - Mulla oli koko autoon liittyvä nippu, ei kai siellä muuta tarvinneet kuin sen tullin ajolupapaperin (jos siihen tarvii jatkoaikaleimaa) ja titlen ne haluaa kanssa. Kaikenkaikkiaan helppo homma, vaikka aikaa menikin n. 4 tuntia ![]() Edit: niin, en tiedä tuosta käytännöstä sen meistoksen tekemisen suhteen. Hylsy tuli siis ekalla, mutta ei tullut toiselle kierrokselle maksua kun oli vaan sen meistoksen näyttö + ne löi sen sinetin
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Quote:
Kokemuksia Helsingin konttoreista ( Vette & eräs toinen GM tuote ): -Meistos pitää olla stanssattu valmiiksi, muuan asema lyö r-numeron alkuun ja loppuun tähden varmistukseksi ja eräs toinen asema ei .. -Mitkään numerot autossa eivät kiinnosta ( paitsi se omatekemä meistos ) -Vaihdon kuperalasiset H4:set ajovaloiksi, lisäpitkiksi kelpasivat alkup. sealed beamit. Ajovalot Motonetistä, tottakai -Title ( & varmuuden vuoksi muutkin USA paprut ) ja minun tapauksessa autoveropäätös & kuitti maksusta riittivät ( kävin nimittäin katsastuksessa vasta päätöksen saatuani ) -parkit pitänee olla valkoiset edessä, oranssit tuottavat ongelmia -ihme kyllä punaiset takamarkkerit saivat olla peittämättä ja toimintakuntoisina jo rekisteröintikatsastuksessa Quote:
Vielä helpompi homma, aikaa meni noin 1 H --Silky |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
YV:tä pukattu
avo C5 ----------------------------------- Ex- 72 avo 350 aut. Ex- 93 avo 350 aut. Ex- 68 coupe 509 & Tremec TKO600 Ex- 92 avo 350 aut. Ex- 68 avo 427 man. Ex- 86 avo 350 aut. Ex- 89 HG 883 Sportster Hugger Ex- 74 Pontiac FB 455 |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
|
Stanssejahan taitaa saada ihan bilhelvetestäkin muutamalla eurolla/sarja?
|
||||
|
||||
|
Quote:
onks ne tarpeeks korkeita?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kyllä mä ainakin sain niillä tehtyä numerot, jotka on mennyt katsastuksessa läpi.
avo C5 ----------------------------------- Ex- 72 avo 350 aut. Ex- 93 avo 350 aut. Ex- 68 coupe 509 & Tremec TKO600 Ex- 92 avo 350 aut. Ex- 68 avo 427 man. Ex- 86 avo 350 aut. Ex- 89 HG 883 Sportster Hugger Ex- 74 Pontiac FB 455 |
|
|
||||
|
||||
|
Jep.
Eiköhän homma onnistu. Aattelin vain etukäteen kerätä KAIKKI tarvittavat faktat ettei sitten eestaas tarvitse ravata eri virastoissa, kun joutuu virka-aikana olemaan itsekin töissä. Mutta jos/kun se kuskin oven tarra puuttuu, niin ei siis haittaa, jos kyse on 1969 käytöönotetusta pelistä. Ei tarvitse todistella akselipainoja jne. Näin ymmärsin luettuani toisen topicin missä oli äijillä ollut ongelmia asian kanssa. vasta 1970 käyttöönotetuissa kyseinen tarra/todistus vaaditaan. |
|
|
||||
|
||||
|
Ja tuon perusteella vasta vuonna -72 tarrassa edes oli maininta akselipainoista.
että eipä sitä todella taida tarvita. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/69-70...QQcmdZViewItem |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|