|
|
||||
|
||||
|
Syyskuun Corvette cruisailua Tampereella!
Perjantaina olisi taas aika Tampereen Corvette cruisailulle, eli Pirkkalan ABC:llä tuttuun tapaan kello 19:00. Jos teillä on niitä edellisen kerran karttoja vielä mukana niin ottakaa mukaan. Yritetään päräyttää sama reitti tälläkin kertaa! Minulla on vielä muutama niitä pohjiakin jäljellä jos mukaan tulee uusia autoja!
Jos kelit sallivat niin vielä lokakuussakin järjestetään cruising! Toisinsanoen, jos lunta ei ole maassa, eikä tiet jäässä niin itse olen paikalla. Sen jälkeen menee auto seisontaan... |
|
|
||||
|
||||
|
Re: Syyskuun Corvette cruisailua Tampereella!
Quote:
Pitäsiköhän taas yrittää |
|
|
||||
|
||||
|
Jep tullaan paikalle mutta tosin vasta noin klo. 20 mutta jos porukka ehtii häipyä ni yritän löytää letkan peräpään.....
|
||||
|
||||
|
Groovy: Pitäiskö nyt sanoa että neljäs kerta se toden sanoo...
Moppe90: Laitoin sulle yksityisviestillä helpotusta letkan perän etsintään... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Yritystä löytyy kyllä! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Sit ei muuta kuin tänä iltana tarkistus että: a) koneessa on vettä b) vesiletkut on kunnolla kiinni c) vesipumppu on kunnolla kiinni d) pieni sammutin on käden ulottuvilla e) puhelimen akku on ladattu, siltä varalta että silti käy jotain ja täytyy soitella apuja... Jos nuo ehdot täyttyvät niin huomenna töitten jälkeen kokka kohti Tamperetta... Ainiin, muista myös tarkistaa että tankissa on bensaa... |
|
|
||||
|
||||
|
Tuli Finnsharkilta niin tarkat ohjeet, että jos noilla ei pääse perille niin ihme
|
|
|
||||
|
||||
|
Tulipa tässä mieleen että jos jollain on digivideokameraa niin olisi hienoa jos viitsisi väsätä pienen videonpätkän tuosta cruisingista! Välillä olisi hienoa saada liikkuvaakin kuvaa noiden still kuvien rinnalle!
|
|
|
||||
|
||||
|
Nyt ei tällä kertaa ehdi taaskaan paikalle... pitää suunnata kohti pohjoista työasioiden merkeissä.. Jospa sitä vielä lokakuussa olisi auto liikenteessä niin pääsisi sitten..
|
||||
|
||||
|
Olikos paikalla paljon porukkaa?
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|