|
|
||||
|
||||
|
C3:n tuonti USAsta
Moro, olen uusi palstalla - tosin seurannut pitkään vieraana keskusteluja.
Homman nimi olisi seuraava: C3 pitäisi saada USAsta Suomeen, mutta aivan ensimmäisenä tarvitsisin tietoa luotettavista (mieluiten suomalaisista) yrityksistä tai henkilöistä Californian/Floridan alueella, jotta päästäisiin hankinnassa eteenpäin. Koeajomahdollisuutta ei oikein etänä Suomesta ole eikä rahojakaan oikein voi liikutella ennen kuin joku tsekkaa hankinnan kohteen kunnon. Ja miten tuonti USAn länsirannikolta Suomeen sujuu, mitä kautta (=minkä yrityksen kautta rahtaus) kannattaa tuoda ja paljonko maksaa? |
|
|
||||
|
||||
|
Morjens! Ja tervetuloa!
MrT:lle yksityisviesti ja johan lähtee tietoa ja konttia Floridasta tulemaan Californiasta en tunne ketään, mutta katsopas www.raysautomotive.net. Itse toin itärannikolta, Ramin kautta ja homma pelaa 100%:sesti. Rahti oli 900 dollaria South Carolinasta + maarahti 400 dollaria päälle. Rami hoiti kaikki rahtaukseen ja papereihin liittyvät systeemit. Btw, nyt on just hyvä hetki katsella tarjontaa, valita ja laittaa pakettia tulemaan. Ehtii hyvin ensi kesän rientoihin
|
||||
|
||||
|
meikä saa Florida/Miami lähetykset hoitumaan, länsirannikosta en osaa sanoa
Quote:
|
||||
|
||||
|
Tervetuloa ja oikealla asialla olet!!
Pistin yyveetä toisesta suomalaisesta rahtaajasta johon voi luottaa 100% Ja sitten vielä - arvasit varmaan- ne kuvat..... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Tervetuloa foorumille
Mulle on tulossa tuliainen parhaillaan itärannikolta, homma hoitui sata prosenttisesti myyjän kanssa ilman sen kummempia välikäsiä. Länsirannikolta Yrjö Bremer, Old Cars World OY hoitaa luotettavasti hommat kotiin. Miehellä on kokemusta Corvetteistakin, joten osaa katsoa oikean auton varmasti. Ykä lähtee ensi viikolla (?) Californiaan, joten jos sieltä päin Vetteä haikailet, niin paras laittaa postia kaverille niin saadaan auto mahdollisimman pian matkaan..
|
||||
|
||||
|
Kato noi Ruotsin autot kans , jos sieltä tärppää ? Voi hakee ite ajamalla suomeen ja saa laivalla humpat samaan rahaan
![]()
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jos tarviit floridasta autoa tänne, niin laita peeämmää, mulla saattaa olla kontissa tilaa, tai sitten ei... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
miulki ois, mutta vaan 3m pitkä tila. Ei taida Corvette ihan mahtua ![]()
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|