|
|
||||
|
||||
|
Alustapäivitystä
Pitäis hommata lahden takaa vähän kamaa, olisko mitään suosituksia:
1) Iskarit (säädettävä alusta) 2) Sway bar + endlinks (ei muoviset) 3) Jarrupalat Kannattaiskos sitä vaihtaa muuta samalla työllä ? Mistä ootte tilailleet ja minkä merkkisiä ?
|
||||
|
||||
|
Haluatko välttämättä pitää säädettävän alustan? Minkäs tasosta pakettia suunnilleen haet, tuskin ihan pelkkään rata-ajoon suunniteltua? Mä vaihtelin noita viime talvena ja mun projektiketjussa on mun valinnoista tietoa. Soittele joku päivä kun ehdit niin turistaan asiasta lisää
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Jos mulla olis C5:n niin ensimmäisenä vaihtuis iskarit, veikkaan että kunnollisilla säädettävillä iskareilla auton käytös muuttuu radikaalisti. Corvetessa vakaajat on jo vakiona suht "järeät" ,rata-autothan ovat sitten asia erikseen, sitäpaitis rata-alustalla EI TEE HEVON *****AKAAN kadulla.
Miksi pitää pistää vaihtoon koko alusta jos pienillä modeilla siitä saa ******** hyvän?? Yleensä porukka tilaa luetteloista järeintä mitä rahalla saa ja sitten ihmetellään kun alusta ei toimi sitten alkuunkaan Oma reseptini olisi, kunnon iskarit ja loppu rahat konehuoneeseen/voimaan.
|
||||
|
||||
|
Mun mielestä noi C5:n vakio vakaajat on kyllä aika onnettomat. Z06 vakaajat on jo ihan toisenlaiset. Mun mielestä melkein kaikki setit mitä myydään, on kyllä ihan katukäyttöön, ei niillä ole oikean rata-auton kanssa vielä mitään tekemistä. Eri asia sitten on, että eipä katuajoon tarvii alustaan senkään vertaa osia vaihdella, kun siitä saa ihan toimivan kadulle, kuten TomiT sanoi.
Mä kun on sen verran hullu, niin ihan katuajoon mä ostaisin kunnon iskarit ja sit Z06 vakaajat ja jouset.
|
||||
|
||||
|
Ja lisätään vielä sen verran, että katuajossa ei vakaajien vaihtamisesta ole hyötyä, ei mutkaan kuitenkaan niin kovaa kadulla mennä. Tosin eipä siitä haittakaan ole, eroa ei mun mielestä katuajossa käytönnössä edes huomaa suuntaan tai toiseen.
|
||||
|
||||
|
No, eipä noita Z06 romuja voi edes verrata noihin luetteloiden hirmu vakaajiin/jousiin...
Esim 32mm vakaaja on jo aivan järjetön...
|
||||
|
||||
|
Juu ei ole hakusessa mikään älyttömän raju paketti vaan pikku päivitys parempaan suuntaan. Mun iskarit otti viime vuonna siipeensä kun siirsin autoa -38 asteen pakkasessa...
Noita puslasarjoja mietin....pitäiskö uretaanipuslat vaihtaa samalla...45tkm taulussa vasta toki.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Puslien vaihdossa on aikamoinen homma, joten jos ei radalla ajele ja vanhat on hyvässä kunnossa niin en suotta vaihtelis niitä. Noita uretaania puslia täytyy välillä aina rasvailla, tai muuten ne tuppaa kitisemään.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Sori ooteet mutta missä tollaiset pakkaset oli |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|