FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C3 (vuosimallit 1968-1982)
User Name
Password

C3 (vuosimallit 1968-1982) Corvette C3 - "Shark Body"

Reply

Thread Tools
Old 26.10.2007, 13:57
kaierkki's Avatar
kaierkki kaierkki is offline
Konnari

kaierkki on oikealla tiellä
C3:sen maalaus + aurinkolipat + penkit + sisustus

Morientes,

77:kaan tarvitaan uusi musta sisusta. Ovipahvit on aika finaalissa ja penkit myös väsyneet. vinkkejä otetaan vastaan, ostaa uudet pahvit jenkeistä vai tehdä uudet, hinta / vaiva = saavutettu etu. Penkkien verhoilu / muotoilu vai ostaa uudet. Kysyin parista verhoomosta hintoja, haitari oli oli 1400 € -1800 € (siis musta nahka), tosin vastaukset oli lähes kaikissa "osta uudet, ei kerkee tai kiinnnosta". Itse yrittäjänä ei kyllä olisi varaa tuollaiseen ylimielisyyteen.

Tarvitsen myös ko. kikottimeen aurinkolipat, ne on jossain South-Carolinassa.

Sitten, auto on maalattu jossain Povoosssa 2006 Helmikuussa (edellisen omistajan aikaan) - Ja nyt tietenkin minun tuurilla maali rupeaa jo kuplimaan, alkoi Elokuussa 2007 - Viddu että naurattaa kun katsoo hienon auton maalipintaa kun siinä satakunta pikkurillinpään kokoista spottia, niin kuin mulla amis ikäisenä naamassa.

Olen kysynyt kolmelta maalarilta työstä ja vastaukset, surprise, surprise again, vastaukset " ei kerkee, ei kiinnosta....etc.". En kuitenkaan ole mitään tinkimässä, vaan Euroilla ajattelin maksaa - Mun tapauksessa ei kyllä pers-pano käy.

Vinkkejä, kuka osaa / haluaa maalata "kuttaperkaa" pääkaupunkiseudulla..

Ystävällisesti vastauksia yveenä, viestiketjuun, meiliin kai.engstrom@uljm.fi tai GSM/NMT järjestelmän 0400-870 202

K

Last edited by kaierkki : 26.10.2007 at 15:16.
Reply With Quote
Old 26.10.2007, 14:10
WBBC's Avatar
WBBC WBBC is offline
Konkari

WBBC on oikealla tiellä
Uudet ovipahvit kannattaa tilata vaikka Racers Placen tai Finnvetten kautta.
Samoin penkin foamit ja nahkapäälliset, jotka sitten autoverhoomo asentaa paikoilleen, tai onnistuu se itsekin jos olet kätevä ukko käsistäsi.

Tuosta katsot mitä tarvitset ja laitat tilauksen.

http://www.ecklers.com/

Älä rupee itse tekemään ovipahveja. Se ei onnistu.
Tulee just sen näköinen että "itse tein ja säästin"

Pääkaupunkiseudulta löytyy hyvä vette-maalari.
Joku varmaan laittaa sulle äijän tiedot yv:nä?
Reply With Quote
Old 26.10.2007, 14:54
Turismo's Avatar
Turismo Turismo is offline
Jäykkä

Turismo on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by WBBC
Uudet ovipahvit kannattaa tilata vaikka Racers Placen tai Finnvetten kautta.
Samoin penkin foamit ja nahkapäälliset, jotka sitten autoverhoomo asentaa paikoilleen, tai onnistuu se itsekin jos olet kätevä ukko käsistäsi.

Tuosta katsot mitä tarvitset ja laitat tilauksen.

http://www.ecklers.com/

Älä rupee itse tekemään ovipahveja. Se ei onnistu.
Tulee just sen näköinen että "itse tein ja säästin"

Pääkaupunkiseudulta löytyy hyvä vette-maalari.
Joku varmaan laittaa sulle äijän tiedot yv:nä?
Takuuvarma peesaus. Ellet ole sisustuksen ammattimiehiä, ei kannata hermojaan menettää. Asennuskaljaakin kuluu "liikaa". RP ja Finnvette - homma toimii ja kaikki on

Kuitumaalareilla on varmaan aina kiire...

Katso myös:
www.corvettecentral.com
www.corvetteamerica.com
www.zip-products.com

Hinnat pyörii aika samoissa tosin ja taitaapa itse sisustustavarakin olla pitkälti sitä ja samaa...

Last edited by Turismo : 26.10.2007 at 15:00.
Reply With Quote
Old 26.10.2007, 15:14
Masa's Avatar
Masa Masa is offline
Corvetella since 1990

Masa on oikealla tiellä
Tossahan vastauksia jo tulikin. Penkit verhoilutin Virossa , hinta on puolet tuosta mainitsemastasi ja jälki hyvää ,samoin palvelu. Penkit haettiin kotoa ja palautettiin kotiin. Maalarin numeron saat vaikka privana...
Old 26.10.2007, 15:43
kaierkki's Avatar
Konnari

kiitos..

vastauksista. Mulla on kotona vaimona Virotar, joten tulkki löytyy myös omasta ruokakunnasta
Reply With Quote
Old 26.10.2007, 16:15
moppe's Avatar
moppe moppe is offline
Tulokas

moppe on oikealla tiellä
Justiin sain oman 78 maalattua. Homman hoiti eräs tuttuni koska kysyttyäni automaalausliikkeistä oli hintahaitari 5000 - 10000 euroa mut melkein jokainen vastas että ei oikein kerkiä. Olen kyllä sitämieltä että ne jotka laittavat veten maalaukselle niin rasvaisen hinnan että ei tarvistsis tehdä menettää kyllä näissä harrastelijapiireissä maineensa hyvänä maalarina. Vetestä poistettiin vanhat termoplastiset värit itse edustamillamme lentokonekäyttöön tarkoitetulla maalipoistoaineella joka poisti maalin mutta jätti vanhan pohjamaalin. Kokeilin ensin nitromorssia joka meinasi pilata koko veten. Se kyllä varmaan toimii hyvin mummon kiikkutuolin lateksin poistamiseen mut auton maaleihin en suosittele sillä kun pinnan on käsitelly sillä niin pehmentyny maali pitää poistaa mekaanisesti joka aikaansaa naarmuja gelcoatiin ja paljastaa lasikuidun joka taas imee kaiken itseensä. Jos maali alkaa noin lyhyen ajan jälkeen irtoomaan on mahdollista että vanhaa termoplastista maalia ei ole poistettu tai pohjat on jääny tekemättä. Omaani vedettiin pohjat kolmeen kertaan ja joka kierroksen välissä vesihiottiin. Itse maalaushan ei ole se suurintyö vaan pohjat. Maaliksi tuli PPG:n Peugeotin paholaisen punainen 2K väri. Maalipintoja tuli kolme ja lakkapintoja saman verran. Suosittelisin että aloitat vanhan maalipinnan poistamisella. Iteltäni meni siihen kaks täyttä päivää joten se ei ole mikään kaikista suurin työ ja sen jälkeen näkee mitä maalin alta löytyy. Kannattaa kysyä maalaustöistä semmoisesta paikasta kuin Värikaksikko Lohjalla sillä sieltä sain edullisimman tarjouksen. Paikka jossa omani maalattiin oli kaken paja klaukkalassa josta vuokrattiin maalaamo viikonlopuksi. Siellä kannattaa käydä ja vähän jutella paikalla olevien maalareiden kanssa jos joku innostuis projektista. Siellä oli kuukaus sitten kaks muutakin vetteä omani lisäks.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	PA200021,1.jpg
Views:	290
Size:	214.3 KB
ID:	5444  
Reply With Quote
Old 26.10.2007, 21:43
kaierkki's Avatar
Konnari

Kiitos Moppe, mulla ei toi hinta kuintenkaan ole niin tärkeä vaan hyvä lopputulos, että kehtaa tulla sitten ensi keväästä alkaen joka kuukauden eka Perjantai vinoparkkiin ja kadulla kaikki vauvasta vaariin kääntyy katsomaan...
Reply With Quote
Old 26.10.2007, 22:10
Corvette63's Avatar
Corvette63 Corvette63 is offline
Konkari

Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by kaierkki
Kiitos Moppe, mulla ei toi hinta kuintenkaan ole niin tärkeä vaan hyvä lopputulos, että kehtaa tulla sitten ensi keväästä alkaen joka kuukauden eka Perjantai vinoparkkiin ja kadulla kaikki vauvasta vaariin kääntyy katsomaan...

Siinä tapauksessa kannattaa kääntyä Masan vinkkaaman maalarin puoleen..

Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools

Posting Rules