|
|
||||
|
||||
|
Oven kahva
Kuskin ovi ei jostain syystä auennut ulkopuolelta nyt sitten säädin sitä yhtä tappia ja nyt ei sitten meinaa ymmärtää että miten toi on tarkoittettu kasata?
vai mahtaako osa osista jo matkannut muille teille... koitin pistää tallella olevista osista kuvan mutta oli liian iso... jos jollain sattuisi olemaan jonkin näköistä räjäytys kuvaa oven kahvan kiinnityksestä niin ois kauhian kiva |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Page not found
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hei, Saitko tuon kuntoon? Pitääkö tuo koko lukko systeemi todellakin irroittaa? Sama vika ilmeni tänään itselläni sen seurauksena, että putsasin lukon vivustoja (ei pitäisi korjata toimivaa). Ilmeisesti kaikenmaailman kovettuneet öljyt pitivät välykset pieninä ja nyt ei sitten enää puhtaana halua toimia. Kahvastakin toimii vain juuri ja juuri (joutuu usein monta kertaa vetämään). Meinasin itsekin alkaa purkamaan tuota, mutta katsoin, että sellainen härpätys on, että ajattelin, että parempi odottaa edes yön yli. Sen lisäksi, kun pelkääjän puolen lukko on rikki, en halua edes miettiä, mihin tilanteeseen tuolla ensi kesänä voisi joutua... Voin ottaa omasta (-76 täälläkin) valokuvia oven sisästä, jos itselläsi on vielä palasina ja kuvista on apua. Jarmo |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mä vaihdoin kuskin puolelle ton uuden lukon ja olihan se melkoinen jumppa. Siellä sisäpuolella on sellainen metallinen "kaulus" joka pitää lukon paikallaan. Kettumaista hommassa on se, että pitää varoa ettei se lukko tipahda sulta sinne oven sisuksiin. En mä sitä "kaulusta" nyt täydellisesti saanu paikalleen mutta kuitenkin niin, että lukko on tukevasti paikallaan. Sitte ulkopuolella on vielä se lukon kumitiiviste mikä pitäis saada pysymään oikealla paikalla. Itse tiivistin lukon ympäristön lopuksi silikoonilla kun toi tiiviste ei kestäny asennuksen rasituksia. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Palasina se edelleen on. on vähän jäänyt kun on niin paljon muutakin autossa kesken... en tiedä onko toi koko hökötys pakko purkaa mutta meinasin että se kahvalle menevän tapin säätö auttaisi ja oisi helpompi pöydällä säätää. ei tainnut olla ihan peliliike. Joo ei kannata pudotella niitä osia oven sisään Onnistuin murtamaan tosta kahvasta sen lenkin ala osan purkaessani. nyt on uusi kahva jo tallissa. jooo pistä pari kuvaa, tänään jos jää illalla aikaa niin voisin koittaa tuon kahvan kasaamista... mulla oli kesällä mielenkiintoinen tilanne kun hanttarin ikkuna oli jotenkin retkantanut(otti pahasti takapilariin kiinni) ja sitten vielä kun kuskin kahva sanoi sopimuksen irti. onneks sai vähän sitä hanttarin lasia yläreunasta avitettua että sai jotenkin inhimillisesti oven auki... ei muuten toi lasin säätäminenkään helpoimmasta päästä ole. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Sain eilen tuon oman kuntoon. En siis purkanut itse tuota lukkosysteemiä ollenkaan ja en saanut edes noin hyviä kuva kuin tuolla topicissa on: http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=6433&page=4 Jarmo |
|
|
||||
|
||||
|
En millään kerenny kattoo tota ovea... meni koko ilta tota moottoria purkaessa, huomenna jatketaan
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|