|
|
||||
|
||||
|
Alustan puslasarjan asennuksesta
Tilasin uudet uretaanipuslat alustaan. Sellainen setti missä on kaikki.
Tarvitseeko missään kohtaa jotakin erikoistyökaluja? (Voisi hankkia etukäteen eikä sitten kun jo puuhastelee auton alla) |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Totta... osa puslista edessä oli itselläni äärimmäisen tiukassa! Hyvä prässi on kyl tarpeellinen joutusaan työskentelyyn.
|
||||
|
||||
|
Mulla meni kaikki tukivarsien uudet uretaanipuslat ihan sormivoimin tai putkipihdeillä avittamalla paikalleen.
Vanhojen kumisten irroittamisessa on oma paininsa. Jos ei oo prässiä mutta aikaa, niin noi lähtee parhaiten kun poraa puslan kumiosan p'skaksi muutamasta kohtaa ympäriinsä Lisäksi pari tasapäistä tuurnaa millä voi paukutella puslien terässkoolit pois
|
||||
|
||||
|
Mun mielestä vanhojen irroittelu varsinkin etupäästä oli kohtuullisen työlästä. oli aika hankalan muotoisia osia prässiin. Uudet puslat puuttuu vielä...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Etuakselistolle löytyy aika hyvä kuvaus mitä tarvitaan viime vuoden Kasista. Tehiin JariT:n kanssa aiheesta "how to" artikkeli runsailla kuvilla vaiheista ja työkaluista. Kohteena on ´70 Camaro, mutta homma menee aivan 1:1 Vettessä. |
|
|
||||
|
||||
|
Kiitos KTM vinkistä.
Takapää onkin helppo, mutta nimenomaan etupäätä vähän mietin, kun siellä on se jännitteinen jousi. Et muista mikä v8 numero se oli, mulla ei välttämättä ole kaikkia numeroita? |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|