|
|
||||
|
||||
|
Mikä rengastus hyvä C6 vanteille?
Alkuperäinen C6 vannesetti ( 18"/19" ) joille pitäisi ostaa gummit päälle..
Ostanko vanteiden alkuperäisen rengastuksen vai olisiko vähän kapeammat hyvä valinta? vakiona ilmeisesti takana 295/35/19 ja edessä 245/40/18 Onko kokemuksia miten tuollaiset noinkin leveät ja matalat renkaat toimivat arkikäytössä näillä suomen huippukuntoisilla valtaväylillä tai ihan kaupunkivääntämisessä Vanteet tulee C neloseen. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kyllähän tuollaiset renkaat itsessään toimii. 275x40x17 -koossa on ainakin seenelkussa ihan ok, kunhan rengaskulmat ovat kohdallaan. Muuten saattaa hieman hakea urissa. Kannattaa varmistaa, että takasisälokasuojissa on riittävästi tilaa. Mulla oli '87:ssa takana sisälokasuojissa pieniä jälkiä renkaan osumisesta. En tiedä, olisiko joskus ollut leveämmätkin kuin 275:t takana.
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on nyt 295/35/18 takana ja ihan OK on mun mielestä. Edessä perus 275/40/17.
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Onko sulla jotku spacerit/adapterit noille? Muistelen, että kun tutkin tota taannoin niin olis tarpeen - ainakin late C4:sten kanssa. Earlyjä en kattonut.
PS. ootko huomannut, että sulla ei lue vuosimallia allekirjoituksessa tai muuten tässä kaivelematta katottavissa? Se on perusvaatimus jos meinaa kysyä jotain
|
||||
|
||||
|
Juu,
Adapterit on hommattu. Auto on -85. Mahtuukohan esim. 285 tai 295/35/19 pyörimään takana ilman että raapii mistään? Auto on vakiokorkeudella ainakin vielä toistaiseksi.. ![]() |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|