FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C3 (vuosimallit 1968-1982)
User Name
Password

C3 (vuosimallit 1968-1982) Corvette C3 - "Shark Body"

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 05.10.2004, 10:13
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Ikkunannostin ongelma

Nyt kun toi 75 on vihdoin viimeistä silausta vaille valmis, niin alkoi v¤##¤maan oikein kunnolla. Sain vihdoin viimeiset romut jenkeistä ja rupesin asentamaan lukkoja oviin (vanhat lukkopesät olivat vielä paikoillaan, mutta vivustot ja avaimet puuttuivat) ja se meni vielä tosi kivuttomasti, kiva kun on autossa toimivat lukot!

No, sen jälkeen vuorossa noi hemmetin ikkunannostimet. Molemmista laseista puuttui ne muovi holkit, jotka liukuvat siellä kiskojen sisällä ja tästä johtuen lasit pomppi mihin sattuu. No eilen nyppäsin lasit pois, ja ruuvasin uudet muovibiitit paikoilleen lasit takaisin ja kokeilemaan. Lasi nousee ja laskee nyt hienosti, kunnes nostaessa se jää sutimaan paikoilleen noi 5cm liian alhaalla? Kuluneet rattaat moottorissa vai regulaattorissa? Voiko tota jotenkin "shimmata" että saisi enemmän tartuntaa? Ei enää jaksais seisottaa autoa lisää, ku tekis mieli jos ajaakin, nyt on vaan näistä enää kiinni!
Reply With Quote
  #2  
Old 05.10.2004, 10:18
Finnshark's Avatar
Finnshark Finnshark is offline
Nysvääjä
 
Join Date: Jan 2004
Location: Madrid
Posts: 4,906
Finnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond repute
Sama vika mullakin... Ja vuosimalli myös -75... Saan ikkunan ylös kun avitan hiukan kädellä nousemista. Kohtahan oma kiesini jää talviteloille, joten sitten tutkin mikä siellä mättää. Eipä nyt syksyllä enää juurikaan tarvitse laseja laskea, joten se ei ole suuri ongelma että en saa lasia kiinni kuin oven aukaisemalla...
Reply With Quote
  #3  
Old 05.10.2004, 10:21
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by Finnshark
Sama vika mullakin... Ja vuosimalli myös -75... Saan ikkunan ylös kun avitan hiukan kädellä nousemista. Kohtahan oma kiesini jää talviteloille, joten sitten tutkin mikä siellä mättää. Eipä nyt syksyllä enää juurikaan tarvitse laseja laskea, joten se ei ole suuri ongelma että en saa lasia kiinni kuin oven aukaisemalla...

Mulle tuli tossa vikassa osa paketissa myös sellaiset harakiri (made in china) korjaus palat noihin laseihin, mutta en ihan oikeasti hiffannut mihin ja miten ne tulee asentaa. Nyt näyttää siltä, että ne tulis laittaa tohon regulaattorin päähän, pultata kiinni vanhan viereen...
Reply With Quote
  #4  
Old 05.10.2004, 10:23
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Ne on tekarit!
Reply With Quote
  #5  
Old 05.10.2004, 10:26
stingray's Avatar
stingray stingray is offline
ZR 3
 
Join Date: Sep 2004
Location: STADI
Posts: 1,496
stingray on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by groovyjay
Quote:
Originally Posted by Finnshark
Sama vika mullakin... Ja vuosimalli myös -75... Saan ikkunan ylös kun avitan hiukan kädellä nousemista. Kohtahan oma kiesini jää talviteloille, joten sitten tutkin mikä siellä mättää. Eipä nyt syksyllä enää juurikaan tarvitse laseja laskea, joten se ei ole suuri ongelma että en saa lasia kiinni kuin oven aukaisemalla...

Mulle tuli tossa vikassa osa paketissa myös sellaiset harakiri (made in china) korjaus palat noihin laseihin, mutta en ihan oikeasti hiffannut mihin ja miten ne tulee asentaa. Nyt näyttää siltä, että ne tulis laittaa tohon regulaattorin päähän, pultata kiinni vanhan viereen...

mulla kyllä lasit nousee ja laskee mut on varmaan säädöistä
kiinni et saan lasit ylös asti kerrohan miten homma
etenee kiinnostaa myös mua
Reply With Quote
  #6  
Old 05.10.2004, 10:29
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by stingray
Quote:
Originally Posted by groovyjay
Quote:
Originally Posted by Finnshark
Sama vika mullakin... Ja vuosimalli myös -75... Saan ikkunan ylös kun avitan hiukan kädellä nousemista. Kohtahan oma kiesini jää talviteloille, joten sitten tutkin mikä siellä mättää. Eipä nyt syksyllä enää juurikaan tarvitse laseja laskea, joten se ei ole suuri ongelma että en saa lasia kiinni kuin oven aukaisemalla...

Mulle tuli tossa vikassa osa paketissa myös sellaiset harakiri (made in china) korjaus palat noihin laseihin, mutta en ihan oikeasti hiffannut mihin ja miten ne tulee asentaa. Nyt näyttää siltä, että ne tulis laittaa tohon regulaattorin päähän, pultata kiinni vanhan viereen...

mulla kyllä lasit nousee ja laskee mut on varmaan säädöistä
kiinni et saan lasit ylös asti kerrohan miten homma
etenee kiinnostaa myös mua

Mulla on toi assembly manual tossa koko ajan levällään jaa siinä on oikein yks sivu pelkkää tekstiä missä käydään läpi toi oikea oppinen ikkunan kiskojen säätäminen. Mun kohdalla siitä ei ollut apua
Reply With Quote
  #7  
Old 05.10.2004, 11:20
Finnshark's Avatar
Finnshark Finnshark is offline
Nysvääjä
 
Join Date: Jan 2004
Location: Madrid
Posts: 4,906
Finnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by groovyjay
Ne on tekarit!

Mäkin selailin tuossa kataloogeja ja ihmettelin samaa asiaa... Tekareilta ne todellakin näyttävätkin!
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 00:52.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.