#1
|
||||
|
||||
Ei voi olla totta...8500 rpm ahdettu...
...1200 rwhp katu-427 billet LS7...:
Perryllä on kyllä uskomattomia projekteja. Tästä linkistä kun skrollaa niin löytyy moottorin ja erityisesti voimansiirron tarkemmat tiedot ja jotain kuvia komponenteista: http://76.163.32.26/gpage.html Noilla tehotavoitteilla puristussuhde silti 9.5:1. "Estimated time of completion is March 2008. It will be a Road Warrior. My goal is linear power to 8000rpm all day long WITH NO COOLING ISSUES. This car will give the Bugatti Venron a run for it's outrageous money. Stay Tuned" http://forums.corvetteforum.com/show...post1562586891
__________________
***
GM LS-moottorien ahdinasennukset, vapariviritykset, säädöt sekä dynomittaukset Myös vianetsinnät sekä huollot C5/C6 Corveteille Soita 0400 358 238 www.autokorjaamovirta.fi *** |
#2
|
||||
|
||||
Ahdin ainakin vaikuttaa aika pieneltä noihin tehoihin.
|
#3
|
||||
|
||||
Hauskin pala oli toi Dartin billet lohko jota voidaan työstää jopa 14,7 litraiseksi... tollanen lohko ahdettuna tarjoaa varmaan miedot väännöt...
__________________
The eyes are useless when the mind is blind... |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Kuullostaa hienolta.... viimeksi samaa uhoa riitti siinä Merlinin 74 avo C3ssa.. Piti olla 1200 hv vähintää ja outrunnaa kaikki mitä maantiellä liikkuu. Siihen työnnettiin varmaan 300k ja ikinä ei tullut koko vessasta mitään. http://finnshark.com/forum/showthrea...ghlight=merlin Mutta tässä tuntuu olevan ainakin lähtökohta ihan toisenlainen. Hieman sama kaava kun kaikki aftermarket kikattimet on jo hankittu reilulla budjetilla. Tuntuu vaan olevan hieman hämärän peitossa mitä tollainen "all day long" 1200 hv ihan aikuisten oikeasti vaatii. Aina kun ollaan peittoamassa backyard engineeringin turvin jotain vuositolkullla kehitettyä superautoa - kuten veyronia- ollaan aika heikoilla jäillä. Kornetti on pop mutta +400 kmh ajeluihin sitä ei ole koskaan tehty. Faktahan on että tolla veyronilla pystyy ajamaan täysillä kaikki 15 min kunnes joutuu tankkaamaan. Last edited by Pappatunturi : 03.12.2007 at 08:23. |
#5
|
||||
|
||||
Varmaan suurin ongelma on riittävän jäähdytyksen saaminen.
Eiks veyronissa ollu joku älytön määrä erilaisia jäähdyttimiä ja klassikko esimerkissä sledgehammerissäkin oli jäähdyttimiä tyrkätty aerobody täyteen. |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.youtube.com/watch?v=TzSxMp2CWQ0 Ei näyttänyt dyno-queenilta... Riittää mulle työtaidonnäytteeksi. Quote:
Myös Perryn autosta on keskusteltu täällä jo aiemmin: http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7236
__________________
***
GM LS-moottorien ahdinasennukset, vapariviritykset, säädöt sekä dynomittaukset Myös vianetsinnät sekä huollot C5/C6 Corveteille Soita 0400 358 238 www.autokorjaamovirta.fi *** |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
***
GM LS-moottorien ahdinasennukset, vapariviritykset, säädöt sekä dynomittaukset Myös vianetsinnät sekä huollot C5/C6 Corveteille Soita 0400 358 238 www.autokorjaamovirta.fi *** |
#8
|
||||
|
||||
Jäädään venaamaan mielenkiinnolla
|
#9
|
||||
|
||||
Juu, vaikka "terveellisen" skeptikko olenkin, niin ei käy kieltämään etteikö tollaiset projektit aina kiinnosta.
|
#10
|
||||
|
||||
No kahtos vaan, Lingenfeltterilläkin on about samantehoinen projekti, tai siis eihän toi ole enää rojekti...:
http://www.lingenfelter.com/document...nerZO6_000.pdf Mielenkiintoista on vakiolohkon käyttö, tosin vahvistettuna jonkinlaisella terästukikehikolla (main studien ympäristössä varmaankin). http://www.lingenfelter.com/Lingenfe...06ZO6TTBGB.htm
__________________
***
GM LS-moottorien ahdinasennukset, vapariviritykset, säädöt sekä dynomittaukset Myös vianetsinnät sekä huollot C5/C6 Corveteille Soita 0400 358 238 www.autokorjaamovirta.fi *** |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links |
|