| Myydään Corvette Kokonaiset Corvettet tai vähintään projektiasteella olevat ajoneuvot tänne; osat ja tarvikkeet erikseen niille omistettuun keskusteluryhmään, kiitos! (Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tänne viestejä.) |
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||
|
||||
|
Tallinnan C5
Ilmoitus löytyy www.auto24.ee.Hinta pudonnut 5000¤,ollen nyt 14700¤
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei paha hinta, mutta taitaa tulla viä 18% ALV:a lisää.
|
|
|
||||
|
||||
|
onkos siinä jotain remonttia? Ei ymmärtany ilmoituksen kehuja.
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Osaavat varmaankin englantia. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Miksi tulisi? Eiköhän tuossa ajeta vain takaa ettei ole ALV vähennys kelpoinen kuten mobilessa tai muissa euro myynti palsoilla... ![]()
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
En mää tierä... Kysyin virolaiselta kaverilta pikasesti, että tuleeko lisää ALV. Kysyn huomenna tarkemmin kunhan lukee ilmoituksen oikein kunnolla. Jos ei muita kuin suomen verot, niin eikös toi aika halpa ole, jos ei kauheesti puuhasteltavaa ole? |
|
|
||||
|
||||
|
Verot jotain 10 000¤ ylöspäin
Ei paha!
|
||||
|
||||
|
Olen nähnyt tota autoa ja silloin akku oli tyhjä ja se ei starttannut mutta tuulilasi oli ihan rikki ihan kun joku olisi lyönnyt vasaralla ja muten hurjan likainen sisältä ja ulkona ja se oli eestin rekisterissä mä luulen että toi kuva on aika kauan sitten otettu.teknikkasta en tiedä mutta ensivaikutelma oli aika DOWN mutta kai siitä hyvä auto saada.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Olet pirre oikeassa Tekstin perusteella, kuvissa näkyy että korissa on jotain korjattavaa. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|