|
|
||||
|
||||
|
Penkit-c5
No niin ,Amerikan nahka sano kuskin -istuin osassa sauman irti. ei ehditty edes joulukiloja lisätä. Mulla on noi perus penkit--------siis ostetaanko jenkeistä noi paremmat sport mallit vai verhoileeko silver???/Eesti ,,,,vanhat .Vai????? Laitetaako jotain siviili Recaroa ? LINKIT Kehiin!!! Kuppipenkit (Juha -RataGuru )
Mallia ei käy,,,kuskin perse liian levee! |
|
|
||||
|
||||
|
Onko ne C5:n sporttipenkit kovinkaan paljon paremmat? Siis sivutueltaan/muotoilultaan verrattuna noihin 'peruspenkkeihin'? Itse joko verhoiluttaisin orggikset tai sitten hakisin sopivat uudet jakkarat tilalle.
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
yorcci
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Noissa kuppi-penkeissä (Recaro, Sparco, Caravaggio etc.) on tietyt hyvät rajat kuskin koolle. Pituus jotain n. 190max ja painoa ei kannata olla paljoa yli 100 kg, muuten saadaan hilata kuski pois jakkaralta Pekka Niskan nosturien avulla
Silverin verhoilemat penkit on ok, mutta mites sitten, jos sun jakkarat alkaa verhoilun jälkeen repeilemään, kuten Machon jakkarat? Ei varmasti kovin inspiroivaa, kun ekan kesän jälkeen saumat repeää. Silverihän oli ostanut kyllä uuden tikkauskoneen pajalleen ja nahkoja myös. Nykyään laatu on luultatavasti vielä entistä parempaa.. Silti mä suosittelisin, sua tekemään näin. Tai ainakin itse tekisin näin, jos mulla olisi sama operaatio edessä:
Miltä kuullostaa? Kuinka paljon sun C5:lla on muuten kilsoja rullattu? Ei muuten, mutta tietäis alkaa varailemaan omille penkeille verhoilijalle aikaa sitten kun tietty raja koittaa..
|
||||
|
||||
|
Lisätään vielä, että oliko se sivutuki juuri SE, mitä lähdet penkkien vaihdolla hakemaan?
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Mul on käyttiksessä noi cobra daytonat eli recaron kopiot.
Ainakin mun massalla mahtuu ihan hyvin noihin ja sivutukeakin on. ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/05-07...QQcmdZViewItem
Vaaleat, eli eikä ehkä se paras väri sun sisustaan, mutta kuitenkin. Näin esimerkkinä. Kuhmuille istutut C6 penkit siis maksaa huutokaupassa US $949.99 eli noin 645¤
|
||||
|
||||
|
Tai sitten:
![]() Erittäin nätit IMO.. Tuohon mahtuu varmasti massiivisempikin ihminen istumaan.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mustat kiinnostaa ...Vaikka uudet!!! ;;;;Oli ne niin mukavat Reijon autossa ,,,Eikä se Z06 kirjoitus niskaa hiertänyt |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|