|
|
||||
|
||||
|
-77 Veten sisustan kasaus, osa 3
Täällä taas
Taas on vierähtänyt "muutama tunti" tallissa tällä viikolla. Lupailin osassa 2, että laita väliaika raporttia tulemaan sopivasti jos olen onnistunut saamaan jotain aikaiseksi. Osa 2 päättyi siihen kun oli putsannut sisustan peltiin ja kuituun asti. Sitten rupesin etsimään oikeista tarvikkeita ja työvälineitä. Löysin siis hyvää äänieriste-massaa, joka on vedenpitävä ja myös ruostesuoja samalla - Ja ei muuta kuin massaamaan (kuvat liitteenä valmiista massauksesta). Vedin sitten ihan vaan varmuuden vuoksi 3 kerrosta massaa, yksikin olisi riittäänyt. Jos joku tekee samanlailla niin, MUISTA ANTAA YHDEN KERROKSEN KUIVUA VÄHINTÄÄN 24h N. 23 CELSIUKSEN LÄMPÖTILASSA. Toistin siis em. 3 kertaa ja nyt viikonloppuna liimasin massan päälle sen varsinaisen äänieristematon. Päällehän tulee vielä orkkis alusmattosarja. Lopputuloksen tietää vasta n. ensi Huhtikuun puolenvälin paikkeilla jos kelit sallii. Mulle tämä oli ensimmäinen kerta kun näin perusteellisesti tein ko. asian ja en kyllä olisi sitä paremmin osannut tehdä, toivotaan parasta - pelätään pahinta |
|
|
||||
|
||||
|
Mahtavaa projektikertoilua!
Odotellaan innolla sisustaprojektin lopputuloksen näkemistä!
|
||||
|
||||
|
Asiallista toimintaa. Pistä vaan infoa ja lisää kuvia.
BTW, minkäs verran valmistaja lupaa ton äänieristemassan vaimentavan? |
|
|
||||
|
||||
|
Hyviä vinkkejä!!
Just tälläinen dokumentointi auttaa sitten muita jatkossa! Ja viimeisen päälle työtä. Eipä löydy ryönää vaikka maton alle katsois |
|
|
||||
|
||||
|
Niin määki!!
Quote:
Mulla pitäisi olla kaikki palikat kasausta varten Jouluksi, joten - Joulunahan on 5 päivää aikaa viettää tallissa Odotan siis Joulua kuin pikkupoika ikään........ |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|