|
|
||||
|
||||
|
-77 Veten sisustan kasaus, osa 4
Ihan vaan lyhyt update,
Sisustan osia odotellassa piti keksiä jotain tekemistä. Mietin mitä tehdä door sill plateille. Olivat 30 vuoden aikana naarmuuntuneet ja kolhiintuneet aika pahasti. Helpoin tapa tietysti ollut tilata uudet, mutta.....Jäärä mikä jäärä. Pelti ruuvipenkkiin kiinni ja kylmästi hiekkapaperilla (karkeus 100) reipasta jumppaa n. 30 min / pelti ja aika karhea pintahan siitä jäi. Nooh, paperilla 240 toinen kierros.....Ei hyvä, vesihiomaparilla 240 kolmas...ja 320 neljäs rundi......Melkein hyvä. ei käy mulle, pitää olla hyvä. Viides kierros AutoSol kiillotustahnalla ja TurtleWax kiillotusliinalla. ja hoplaa lopputulos kuvissa. Kuvat ei tosiaankaan näytä oikein mitä se on ulkona luonnonvalossa, alempi pelti siis valmis ja ylempi ennen käsittelyä, mutta kun livenä katsoo niin ero on todella huomattava. Käytetty kokonaisaika yht. n. 3 h. Kuvat myös työvälineistä, jotka maksoi alle 10 egee ja on ostettu täältä http://www.motonet.fi/ Last edited by kaierkki : 16.12.2007 at 11:35. |
|
|
||||
|
||||
|
Hyvältä näyttää! Ois tosi hienoa kun porukka viitsit kirjotella just tällasia juttuja enemmän ja saatais laitettua ne kaikki nettiin ihan omalle sivulleen, jonkinlainen suomenkielinen korjausopas tms. Jos porukalla ois innostusta sellaseen niin minä kyllä koodaan siihen pohjan ja annan kaikille halukkaille käyttäjätunnukset joilla juttuja pääsee kirjoittamaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on menny tää aamu ja eilinen entisöidessä Harrison vesisäiliötä vuodelta 1963. Oli kammottavassa ruosteessa ja skeidassa, mutta ei enään! Harmi, kun ei tullut otettua "Before" kuvia, olisi ollut hauska näyttää alku ja lopputulos.
|
||||
|
||||
|
Hyvä aihe, just eilen mietin että pystyisköhän noita vanhoja kynnyslistoja vielä entrata, näköjään pystyy
|
||||
|
||||
|
Joo, siistiä työtä, juuri samaa oon miettiny ittekki.
Ei muutakun jumppaamaan... |
|
|
||||
|
||||
|
Totta vieköön ! Joka joen noi tilata osaa mutta se että ne viitsii hioa ja kiilloittaa itse on todellakin 114 - tai pistetään nyt vielä kymppi päälle - 124 kertaa paremmat. Samalla voi hieman personalisoidakkin niitä. Mulla oli aikoinaan omaan ritsaan ideana ajaa keskelle leveä ura johon sitten upottaa saman kokoinen billet lätkä jossa Z06 logo . Harmi ettei tullut tehtyä
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Mä duunailin eilisen ja tän päivän osittain muutaman tunnin Harrison pöntön kimpussa.. Kyllä se 40v pömpeli rupee vähitellen kiiltämään ja näyttämään paremmalta, kun sai raastettua ruosteet pois, hiottua kiiltoa pintaan ja pikkasen suoristeltua. Ei se ihan virheetön ole, mutta tyytyväinen olen Kuva on aika huono, parketti, eli huono kuvausalusta vie kaiken huomion kohteesta.
|
||||
|
||||
|
Tää oli tosiaan hyvä topicci, nyt on toinen omista kynnyslistoista duunattu enkä olis uskonut että niistä saa vielä noin hyvät, nyt toisen kimppuun...
|
||||
|
||||
|
Kylläpäs poijaat tekköö siistii jälkkee!
|
|
|
||||
|
||||
|
Jees söör!!
Quote:
Kiva juttu että taltioin jutun ja kirjoitin, voi olla että aika monessa tallissa hinkataan tänä talvena kynnyslistoja Sain juuri yhden kivan pikku idean liiittyen sisustuksen uusimiseen....En kerro, palaan työselitysten ja kuvien kera soon as possible |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|