|
|
||||
|
||||
|
Pitääkö tällaista sietää?
Tun päivää!
Saadakseni edes jotakin säädyllisyyttä tähän kirjoitukseen olen nyt nukkunut yön yli, kuunnellut kiukkuista huutoheviä ja tärkeimpänä asiana; saanut roppakaupalla ymmärrystä ihmiseltä joka edustaa minulle elämän parhaita puolia. Mutta eipä lähde lerssi otsasta, ei sitten millään... Veri kiertää todella huonosti. Mikä pe***le näitä osakauppiaita oikein vaivaa? Jos nyt en ole ihan väärin ymmärtänyt, niin kaupankäynnin ideana on se, että entity A tarjoaa henkilölle B jotakin, jonka hän haluaa ostaa. Ja koska on moraalitonta antaa hölmöjen pitää rahansa, niin toki tavoitteena on tehdä kauppaa myös jatkossa. Eikös näin? No juu ei. Kerrataan tähän pari faktaa: Tri Mäkitalo on huono odottamaan. Ostin eräältä Etelä-Suomen puljulta osapaketin 27.9. "Morjensta Hankintalistalla olisi Energyn PU puslasatsi -73 Corveten runkoon. Energyn osanumero lienee ENE3.18123, eli Hyper Flex.... satsi. Saako teiltä tuon Raumalle hintaan xxxE? Kuriositeettina mainittakoon, että tilasin ko satsi eräältä nimeltämainitsemattomalta osatoimittajalta toukokuussa ja vieläkään ei ole tietoa koska tulee. Eli jurppii vähäsen jo. Tän kesän kiireet on toki jo ohi, mutta ihan periaatteestakin voisin vaihtaa toimittajaa jos kulut pysyvät aisoissa." vastaus "Ok Lähtee sulle huomenna." Paketti tuli nopeasti, mutta sii täpuuttui osia. "Morjensta Tilasin teiltä tollasen Energyn HyperFlex satsin 73 Vetteeni (27.9.). Paketti tuli Raumalle ja nyt viikonloppuna kävin sitä ihmettelemässä. Tarkistin sisällön ja havaitsin, että siellä ei ollut ollenkaan sellasta pussukkaa, jossa olisi ollut kiinnikkeet etumaiselle vakainraudalle. (Front sway bar end link set). Että mitäs nyt tehdään? " Soittelin perään ja sovimme, että ei lähdetä reklamoimaan Ameriikkaan, vaan korvataan puuttuvat osat muilla about saman hintaisilla osilla. 8.10. "Moro Äsken käymäämme puhelinkeskusteluun viitaten. Elikäs energyn HyperFlex satsista uupui "front sway bar end link set". Mutta koska minulle tuli ko. osat toisen satsin mukana, korvaaviksi osiksi sovimme suraavat: 1 kpl TAKApyörän laakerin ULOMPI stefa. 2 kpl takatukivarren stoppari kumi (runkoon) (Eckler's :llä: Control Arm Bumper, Rear, 1965-1975, Item# A7177) " Vastaus oli tietenkin, että homma hoituu... Ja ei sitten prkl useammasta soitosta huolimatta, ei **tu sitten millään. Eilen päätin sitten, että jos toisesta päästä ei löydy miestä asiaa hoitamaan, niin menen käymään paikalla ja saadaan asia hoidettua. Voi Ristus prk... Tu, mitä jurpoja!!!! Ei niinkuin pienintäkään elettä hoitaa asiaa kuntoon. Ei nyt ole todellakaan isosta asiasta kiinni, puolinn eikä toisin. Ajoin siis 166km suuntaansa kuulemaan, että: "nyt näyttää siltä, että sä et saa noita osia nyt mukaasi." Ei jumalaarde, ja itse vielä seison osat kädessä kun sattuivat olemaan pöydällä esillä!!!!! Tähän kohtaan pitää mainita 2 asiaa. Sivukorvalla kuulin keskustelua siitä, kuinka maailma on pienentynyt ja että ihmiset tilaavat yhä enemmän osansa netistä/ulkomailta. Ja että samaan aikaan ole koittanut sopia kauppaa koko moottorista autooni. Ja tiedän kyllä, ettei meikäläisen "nappikauppa" ole merkittävää noin bisnesmielessä. Mutta eikö nyt tyhmemmänkin pitäs tajuta, että ei voi vain vi***illa ihmisille päin naamaa jos haluaa romuja edelleen kaupata???? Ja edelleen, kuinka jumalattoman helppoa olisi ollut tämäkin asia hoitaa. Uskoin jopa sen aikaisemmin kuulemani selityksen, että on hirveä kiire ja siksi ajattelin mennä paikanpäälle ja ihan kohtuullisen hyvällä mielellä. Ei tää nyt niin tarkkaa ole tää harrastaminen.... Ei prkl... jätkät jaamii perse leviänään jostakin v*tun hallivalaisimista kolmevarttia ja ystävällisesti kehottavat kärsivällisyyteen kun omakin projekti on kestänyt jo 20 vuotta... Ei mua kiinnosta niiden projektit hevosen v****akaan! Miksi se on niin vaikeeta tajuta? Ja lopuksi tulee se, mikä jurppii kaikista eniten. Mihin hel***ttiin on kadonnut miehen sanan mitta? Henkilökohtaisesti olisin todella pahoillani jos olisin noin saamaton tapaus. Jos olen luvannut jotakin hoitaa, niin se sitten kanssa prkl hoidetaan. PISTE. Mä en suurinpiirtein saa nukuttua, jos tiedän, että jonkun toisen ihmisen työ/tekeminen on sen takia jumissa, että mä en vaan saa aikaiseksi. Ei ********. Mua oikeasti hävettää tuollainen, ja musta pitäisi jotakuta muutakin. Voin ostaa pikkukilkkeet muualta, ei mikään iso vahinko, eikä pettymys. Koneen olisin halunnut ostaa tuolta, koska sopivaa ammattitaitoa tuntui löytyvän. Mutta enhän mä mitään uskalla ostaa, jos kerran aftersales puoli ja palveluhalukkuus on tasan nolla. JM |
|
|
||||
|
||||
|
Kuullostaa niin tältä päivältä joka kuvastaa tän hetken toimintamallia lähes joka asiassa.Eniten toi asenne näkyy rakennusalalla ja rautakaupoissa. Ei niitä kiinnosta lainkaan sun asiat kun ovella on koko aika asiakasta jonoksi asti. Asenne korjaantuu seuraavan kerran vasta laman kolkuttaessa ovea. Silloin yksittäiset asiakkaat taas merkitsevät jotain.
Mulla valitettavasti ihan saman tyylisiä kokemuksia,bonuksena vielä viisastelut päälle. |
|
|
||||
|
||||
|
Joo, samat on kokemukset myös täällä. Minusta on aika ihmeellistä että firmaan pitää soittaa 4 kertaa että saavat so***** asian hoidettua. Mutta itse ainakin äänestän jaloillani ja vien rahani muualle. Eipä sitä tälläinen normikuluttaja oikein voi muutakaan tehdä ellei sitten rupea kauppaa purkamaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mä jo pelästyin, mutta kaiketi ei ollu minusta kyse, ainakaan ei YV laatikko ole paljoo kolissu
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Oisko sulla YV laatikko täynnä |
|
|
||||
|
||||
|
viimeksi tein tilauksen pikkukkuosista erään eteläsuomen puljun kautta, enpä tee enään, ensin saat ootella viikokausia, sitten hintakertoimet pomppaa sovitusta. No nyt otin asiaksi ja tilasin suoraan itte osani samasta puljusta mistä em. liike tilasi, Tulos, Nopea DHL toimitus, osat kotiovella alle viikossa, Homma maksoi kokonaisuudessaan pyöreästi saman euroissa mitä Dollareissa .
|
|
|
||||
|
||||
|
Poppapoika on aina hoitanut tilaukset ja toimitukset räväkästi ja vankalla ammattitaidolla.
Suosittelen
1963 Corvette Convertible NOM 4speed 2011 Camaro SS Convertible 6.2ltr 6speed auto ex 1974 Corvette Convertible L48 195hp 4speed 1969 Corvette coupe L36 390hp 4 speed 1978 Corvette coupe L48 180hp automatic 1970 Corvette coupe L46 350hp 4 speed 1992 Corvette coupe LT1 300hp automatic 2008 Mustang GT Convertible 4.6ltr auto |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Helppo se on suositella kun et kertonut firman nimeä !
Camaro Z28 IROC-Z 1986, 350 TPI+TH700 ex Corvette 1995, 350 LT4 supercharged+ZF S6-40 ex Camaro Z28 1998, 346 LS1+Tremec T-56 ex Camaro SS 2010, 376 LS3+Tremec TR-6060 Pontiac Trans Am 1973, 440 BBC+Tremec TKO-600 Kawasaki Ninja 2000, ZX12R |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|