|
|
||||
|
||||
|
Nopeaa toimintaa Ecklersillä
Tilasin maanantaina iltapäivällä Ecklersiltä jenkeistä tiivistesarjat oviin ja ikkunoihin sekä lampun moottorin. Keskiviikkoaamuna soittivat FedExin Helsingin konttorista, jotta sulle olis täällä paketti ja tarvittais tilausvahvistus, että saadaan tullattua. Asken toi sit lähetti paketin kotiovelle. Eli melko nopea toimitus sanoisin. Itse ajattelin, että josko ne osat vaikka alkuvuodesta olis täällä kun on noita pyhiäkin tuossa sotkemassa toimintaa........ Suosittelen ko. liikettä kyllä muillekin, ei ole edes älyttömän hintaisia noi vermeet.
|
|
|
||||
|
||||
|
No oho, aika nopeesti sitten tosiaan tulivat. Oliko siellä muuten mahdollisuutta valita joku muu kuin Fedex? Tai olisitko voinut käydä itse tullaamassa noi kamat? Itsetehden tulee jonkinverran huokeammaksi.
Toi Eckler's on mun mielestä vähän samanlainen paikka kuin sotalättien kanssa JWBoon. Elikäs kaikkea saa, mutta hinta on kohtuullisen korkea. Hyvä paikka etsiskellä verrokkihintoja. Ts, jos joku käikäle on huokeampi kuin Eckler's:llä, niin on melko kohtuu hintainen. T:JM |
|
|
||||
|
||||
|
VoiT
Quote:
Voit valita huolitsijan itse tai tullata myös itse. Itse käytän Scenkeriä, voin kyllä vakuuttaa että toimii!! myös Ecklersilllä kaiki toimii viimeisen päälle hyvin ja jälkeen päin neito Nimeltä Linda pistää meiliä saitko kaikki tavarat ja onko kaikki okay - Kivaa että joku muukin hoitaa yrittämisen yhtä ryhdikkäästi kuin minä. Muuten - yritin tuossa pyytää tarjousta parilta Suomalaiselta diileriltä - niin käteenhän se homma meni jo alkutekijöissä - Onneksi Jenkeille sentään kelpaa Golden Visa muunnettuna Dollareiksi. |
|
|
||||
|
||||
|
Nopeissa toimituksissa on miinuksena tietenkin hinta. Mitä nopeampi ja lähemmäksi omaa kotiovea - sitä kalliimpaa. Harmi kun normi lentorahdin hinta on noussut aika reilusti. Itsella ei bersaus kestä noita pika kyytejä lainkaan. Otan tästä kontiin mikäli vain aikataulut sopii.
|
|
|
||||
|
||||
|
Itse olen käyttänyt Ecklers'siä ja FedExiä.Toisessa päässä on apuna ollut Linda ja hommat on toiminut ilman moitteita.Toinen vaihtoehto on ottaa yhteyttä tähän etelä-Suomen diileriin,Poppamieheen ja taas homma toimii ilman moitteita.
|
||||
|
||||
|
Poikkeus vahvistaa säännön?
Itse olin s-posti yhteydessä Ecklersiin. Olin tilaamassa noin 40 eri osaa ($1200). Viikon verran pommitin sähköpostilla. Vastasivat tosi nihkeästi. Silloin tuotteet olivat alennetuin hinnoin. Kun sitten vastasivat viikon päästä hinta ja toimitustiedusteluihin, oli hinta jo noussut. No, kerroin mielipiteeni asiasta. Eivät kommentoineet millään tapaa. Ilmoittivat että osat ovat noin 2 viikon kuluttua lähtövalmiina. Halusin että osat toimitetaan kaverilleni Floridaan. Meni viikko ja saivat toimitettua yhden osan kaverille (Ups). Saas nähdä tuleeko loput osat viikon kuluessa? Olin asian tiimoilta useasti yhteydessä Lindaan ja Gerhardiin. Mulle jäi ainakin paskan maku koko hommasta. Jos mahdollista niin en tilaa enää sieltä. Onneksi jollakin muulla on toiminut paremmin.
|
||||
|
||||
|
Bad lucky...
Quote:
Tai jotain sellaista. No jos mulle olisi käynyt ko. yrityksen kanssa samanlailla kuin mopolle, niin reaktioni olisi kyllä aivan sama, never again, olen kuintenkin luonteeltani sukupuuttoon kuolevaa lajia, eli suoraselkäinen ja selkäranka ei ole mitään Etolan kumiletkua. Toistaiseksi homma on mun kohdalla pelittänyt hyvin alennuksineen. |
|
|
||||
|
||||
|
Summit ja FedEx toimii kuin raketti
|
||||
|
||||
|
Toimii. Sekä itse yrittämällä että Poppiksen kautta. Kuin junan vessa.
Kokemuksia myös Corvette Central:sta ja Corvette America:sta. Toimii nekin
|
||||
|
||||
|
Quote:
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|