|
|
||||
|
||||
|
Varoittaako jengi ratsioista?
Moi,
Oli tossa kehäkolmosella tutka päällä kissalan pojilla kumpaankin suuntaan kulkevalle liikenteelle. Käyttiksellä tulee pidettyä cruisella 90 km/h mittarinopeutta 80:n alueella mutta varmuudeksi pudotin vielä alemmaksi kun rehtihenkinen vastaantulija väläytti pitkillä merkiksi lähestyvästä vaarasta. Mitä mieltä olette, varottaako porukat nykyään kovinkaan aktiivisesti noista? Mulla on sellanen käsitys että ennen vanhaan löytyi enemmän tollasta kansalaisaktivismia. Tietysti todettakoon loppuun väärinkäsitysten välttämiseksi, että ne kasikympin alueella 170 km/h-hurjapäähurjastelut on rikollista hommaa ja näin pitääkin olla.
|
||||
|
||||
|
Aika vähän oman kokemuksen mukaan noista valoja vilkautellaan... mutta ei ole osunut noita ratsioitakaan kovin montaa tänävuonna kohdalle. Yksinäisiä (ja kaksinaisia) tutkaautoja sitten on osunut.
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
eipä ole mulle paljoa väläytelty, ei sen puoleen aika hiljasta ratsioiden kanssa ollutkin, itse kyllä aina, kun on vaaran paikkoja ollut, muistanut siitä varoittaa. 80-luvulla tais olla aktiivisempaa
![]()
|
||||
|
||||
|
Eipä paljon nykyään väläytellä.Poikkeus,jos on itsellä jäänyt valot off.Silloin kyllä väläytellään hyvinkin hanakasti.
|
||||
|
||||
|
Kyllä tulee vilkutettua ja melkoisella taajuudella. Koko ratsaaminen on mun mielestä niin turhaa. Kuten poppis totesi ennen oli yhteinen rintama voimissaan varoittelunkin suhteen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ja pidetään me perinnettä yllä
Nobody is perfect, except Colaholist Last edited by MrT : 23.12.2007 at 16:26. |
|
|
||||
|
||||
|
Kerran Turkuun mennessäni tuli väläyteltyä valoja vähän kaikille vastaantulijoille, oli kiva katella taustapeilistä syttyviä jarruvaloja
Anteeksi... Saanhan....
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo: O`tempora o`mores! Kyllä mä olen kanssa pitänyt sitä vaan korrektina, että kerrotaan kanssa-autoilijoille härskeimmistä rysistä. Autoilijoita rahastetaan ihan tarpeeksi jo tässä maassa ilman nollatoleranssi-puskavirkamiehiäkin. Luulisi sitä riittävän ihan oikeitakin rikollisia jahdattavaksi, varsinkin nyt kun huumepoliisissa on käynyt suurisiivous viimeaikoina
|
||||
|
||||
|
Niin. Pitää kuitenkin muistaa että noissa ratsioissa saadaan usein poimittua rattijuoppoja ja narkkareita pois liikenteestä.
Pelkät ylinopeusratsiat hyvällä tiellä, hyvällä kelillä on perseestä. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
| Thread Tools | |
|
|