|
|
||||
|
||||
|
Vaihteiston interlock vaijeri-systeemi
Kuuluuko vuonna -69 TH-400 laatikon yhteydessä olla samanlainen systeemi kuin Muncien kanssa?
Eli vaijerisysteemi joka estää ettei avain lähde virtalukosta ennenkuin pakki on päällä ja pakki ei lähde päältä ennenkuin avainta on käännetty. Mulla on rattiakselissa ja tulipellissä tämän systeemin kiinnikkeet mutta ei vaijeria?! |
|
|
||||
|
||||
|
Ainakin -72 th400:sta se löytyy, eiköhän se ole 69:ssäkin jos kiinnikkeet on siellä.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tarkotat varmaan pakilla parkkia?? Kuinkahan tuo mun autossa on...ainakaan saman ikäisessä Camarossa parkkia ei saa pois päältä, jos rattilukko on 'päällä'. Täytyy tarkastella huomenissa. |
|
|
||||
|
||||
|
Jep automaatin kanssa tosiaan niinkuin cam69 sanoi eli vaihde pitää olla parkilla, ennenkuin avaimen saa pois, manuaalivaihteisissa pakilla.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Camarossa tuo on toteuteutettu vivuilla, mutta kaippa tuo sitten Vettessä kuuluisi olla vaijerilla: http://www.zip-products.com/Zip/prod...8D34F1CA8C3454 Tuossa linkissä on mainittu vm. 69-, entäs '68?? Mun auto on early '69 (koottu joskus lokakuussa '68 ), olisko mahdollista, että tuo olisi tullut kesken mallivuoden? |
|
|
||||
|
||||
|
-68:ssahan ei ole vielä rattilukkoa (avain kojelaudassa), joten siinä ei varmaankaan sentakia ole mitään vastaavaa systeemiä.
-79 Li'l Red Express Truck Last edited by T72 : 27.12.2007 at 23:52. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|