|
|
||||
|
||||
|
harrastepelejä
No nyt on sitten C4 lisäksi C3 myös tallissa. Tuli ostettua- 69 piristetyllä 454:lla (610hp/790nm). Auto on se joka voitti porin meetingissä viime kesän näyttely skapat. Pitihän se ostaa kun halvalla sai... huh huh. Nyt voi kyykyttää sillä bemari/tuning pelit ja ajella C4:lla (n.300hv) rauhallisemmat ajot, vaikka kyllä sekin nykyasussaan teini Corollat pesee.
Ai niin, onhan tallissa vielä museokilvissä 72 thunderbird isolohkolla (460) sekä -64 Harley Davidson FLH panhead (1500cc sroker). Kaikki ovat näyttely kuntoisia ja pokaaleja saaneetkin. Millaisia harraste pelejä muilla on kaapeissaan???? TV: Amerikan peleihin hurahtanut |
|
|
||||
|
||||
|
Re: harrastepelejä
Quote:
Hienon pelin menit ostamaan! Hyvin lähellä oli aikoinaan, ettei se tullut vaihdettua tohon mun 79:n aikoinaan. Kivoja laitteita sulla kuulostaa olevan muitakin. Mulla ei oo kuin no neljä Corvettea |
|
|
||||
|
||||
|
Siis onko tuo se Bowtie Racingin tyyppien aikoinaan tekemä punainen leveätassuinen - valkoisella konehuoneella? :2gun: On laadukas ja upea laite jos kyseinen - köyhät kyykkyyn...Itsekin siitä aikoinaan neuvottelin ja taisi jäädä johonkin 30-35 donaan viimeiset keskustelut.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ai niin - missä päin Suomea tuota autoa jatkossa näkee liikenteessä?
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Sama, konehuoneen värihän oli toi NasCar radoilta tuttu vaalean harmaa. Ehdottomasti yksi mun suosikki Vettejäni! |
|
|
||||
|
||||
|
Ai niin - missä päin Suomea tuota autoa jatkossa näkee liikenteessä?
Jämsässä. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Muistatko muuten mikä välitys sulla on siinä sen Doug Nashin lodjun perässä? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Laatikko on richmond roadrace 5 speed ja perä on 3.08 välityksellä.
http://www.richmondgear.com/ http://www.richmondgear.com/01pdfs/pages28-32.pdf |
|
|
||||
|
||||
|
Re: harrastepelejä
Quote:
Kuullostaa hyvältä
| Thread Tools | |
|
|