|
|
||||
|
||||
|
veppe & Vette
Tuli jo tuossa toisessa threadissa mainittua tuo ostos, joten laitetaanpa tähän lyhyt esittely autosta.
Vetteni on siis 1998 Corvette Indy Pace Car replica (Z4Z optio) 6-speed manuaalilaatikolla. Kyseistä "erikois"mallia on valmistettu 1163 kpl, joista varsinaisesti 1158 myyntiin, tästä n. puolet manuaalina. Värinä on Radar Blue (myös Purpleksi sanottu), käytännössä violetti, jossain valaistuksessa (+jostain syystä useimmissa ottamissani kuvissa) enemmänkin sininen. Sisustus keltamustilla sport penkeillä. Väri saattaa jakaa mielipiteitä, mutta itse pidän väriyhdistelmästä, joten se siitä Mittarissa on 60 tuhatta mailia. Ulkopinta on maalattu Chevy dealerillä, ilmeisesti ilkivallan (naarmuja) takia vajaa vuosi takaperin. Yli 7000 taalan kuitti löytyy tästä remontista Jotain päivitystä on myös performance puolelle tehty. Pitää ottaa tarkemmin vielä näistä päivityksistä selvää, mutta ilmeisesti pakoputkisto on päivitetty vastikään Magnaflow äänenvaimentajilla (mitä sitten lie käytännössä tarkoittaakaan lisätehojen kannalta), imupuolella on parannettu ilmansaantia, jotain SS performance gummiletkua vakio haitariletkun tilalla yms. (Heh, meikän performance tuning (olisko lie viritys oikea suomennos) kokemus paistaa näistä lauseista läpi Ai niin, on siinä myös short shift kit asennettuna, merkkiä ei nyt tule mieleen. Vakiolla en ole ajanut, joten en pysty eroa vakioon sanomaan, mutta aika kova tuo on vaihtaa. Ei kuulemma ole kumipuslia, kuten vakiossa... No, onhan se kiva nykiä vaihteita pesään, kun ei tarvi kovin paljon kauhoa Itselle auto tuli ihan jokapäiväiseen ajoon, eli miksikään keräilykappaleeksi en tuota pace caria ollut edes ostamassa. Lähinnä väri miellytti silmää + kunto käänsi päätöksen tälle autolle. Mm. vikakoodilistalle ei joka ajokierroksella ilmaannu uusia, vaan siellä on erilaista historiadataa (täytyypä sekin vielä putsata ja tarkemmin seurata). Ylimääräinen kahina ykkösellä ja kakkosella on tosin alkanut nyt häiritsemään korvaa. Työmatka-ajossa pystyn onneksi välttämään ruuhkaisen moottoritien, joten tuo manuaali ei siinä mielessä haittaa. Onpahan enemmän kontrollia ajamiseen itsellä eikä tietokoneella Ja jokunen kuva vielä esittelyn lopuksi. Kuvissa edelleen oli puunaus tekemättä, enkä ole ehtinyt puunauksen jälkeen uusia kuvia näpsimään (mm. tuo sisustus vähän turhan likainen tuossa alla) ![]() ![]() ![]() P.S. Ihan sattumalta sointuu tuo oma nimimerkki ja Vette yhteen. Nimimerkkiä olen käyttänyt jo vuosikaudet, kun Vette oli vielä kaukainen unelma, jos edes sitäkään |
|
|
||||
|
||||
|
Erikoinen on kyllä mutta ei yhtään vähennä
Onnittelut ostoksesta
|
||||
|
||||
|
Hienon ja erikoisen näköinen C5! Laitas tosta vaihteiston kahinasta jotain videon pätkää jossain välissä jos ehdit, kun en kyllä ole omassa manuaalissa huomannut mitään tollasta outoa ääntä.
|
||||
|
||||
|
on namu
|
||||
|
||||
|
Mun mielestä olisit voinut vaikka jättää ne alkuperäiset teippaukset ja vailkka vantteetkin.Ei ne ainakaan mun silmään ollut mitenkään rumia.Makuasia.Hieno se on noinkin.
|
||||
|
||||
|
Hieno väri!!! Mun mielestä kivempi ilman niitä teippauksia.
Missä päin Veppe ja Vette on ? Vielä ameericoissa vai täällä? Ja tervetuloa sharkiin!!! |
|
|
||||
|
||||
|
Hieno peli
Väritykset sopii mun mielestä yhteen hyvin.
|
||||
|
||||
|
Oletteko nähnyt ko.Veten originaalina? Mulla se on yhdellä videolla ja edelleen olen sitä mieltä että se on hienon näköinen.
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Olen samaa mieltä Pappatunturin kanssa |
|
|
||||
|
||||
|
Kuten sanoin se on makuasia ja tässä tapauksessa maku on katsojan silmässä.Mulla on maku ollut aina vähän ahterin silmässä.Siksi kai mä hommasin tommosen kikertävän,kukertavan värisen rytökasankin.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|