|
|
||||
|
||||
|
Tremec tko-600
Muutama tuli silloin kevääl/kesäl... onko jo kiinni ja mitkä on kokemukset! Mitä joutu järjestelee muutosta varten
|
||||
|
||||
|
Re: Tremec tko-600
Quote:
Yhden kiinni jumppaaminen alkaa ens viikolla. Raportoin miten menee! |
|
|
||||
|
||||
|
Hyvä juttu, muistakaa ottaa kuvia projektin edetessä! Kiinnostaa erityisesti miten tota keskipalkkia joutuu muuttamaan tremecin takakannaketta varten. Oma vastaava projekti toivottavasti alkaa vuoden lopulla.
Jos jotakuta kiinnostaa hommata asennuspaketti missä on kaikki mukana niin Corvettefoorumilla saattaa olla tulossa ns group purchase Keislerin modifioimista Tremeceistä, nehän on tehty täysin bolt on paketeiksi. Taitaa vaan hinta jäädä mahdollisista ryhmäostoalennuksista huolimatta aika kalliiksi, listahinnat on 3200$ jos lähtökohta on 4v manuaali ja 4500$ jos auto on automaatilla. Rahdin tullin ja alvin jälkeen $ merkin voi korvata € merkillä... |
|
|
||||
|
||||
|
Omaa olen joutunut ihastelee viel tallis kun ei ole aikaa tehdä... mut olis tosissaan kiva nähdä muiden teokset
|
||||
|
||||
|
Quote:
Onko homma edennut?? Parin viikon sisällä pitäis pääsetä itse aloittamaan sama projekti |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Homma eteni hienosti kuulemma, ilman mua tosin, mulla niin K&%päänä ollut omia hommia, etten kerinnyt mukaan talkoisiin! |
|
|
||||
|
||||
|
Tremec kiinnostaa hyvänä laatikkona, mutta tyyppejä näyttää olevan aika paljon. Pikainen listaus tuotti TR3550, TKO, TKO-500 ja TKO-600 luettelon. Onko tässä nyt tulkittavissa TKO-500 = 5-speed ja TKO-600 6-speed? Vai miten tämä tarina etenee?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Noi on eri versioita melkein samasta laatikosta. Sekä 500, että 600 on mulemmat viis vaihteisia. TKO500 kestää vähän vähämmän voimaa kuin 600. Kuusi vaihteinen Tremec ois sitten se T56. |
|
|
||||
|
||||
|
Jep, noi kaikki on 5 vaihteisia, TKO-500 ja 600 ovat viimeisimmät versiot ja numero viittaa max väännönkestoon. Eroa on hiukan myös välityksissä. TR3550/TKO ovat vanhemmat versiot noista laatikoista, väännökestoksi näillä oli ilmoitettu 425/525 jalkapaunaa. Tarkempaa tietoa saa valmistajan kotisivuilta http://www.ttcautomotive.com/English/news/20news.asp.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ok. Näyttäisi että kerrankin munkin talviprojektit on alkamassa ajallaan, laatikko ja kytkinhilut on jo tallissa odottamassa, vauhtipyörän ja paineasetelman pultit pitäisi vielä hakea niin pääsee aloittamaan hommat! |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|