|
|
||||
|
||||
|
-77 tuulilasi
En nyt suoraan löytänyt vastausta vanhoista viesteistä...
Siis mitä eroa c3:sten tuulilaseissa on? Tilasin juuri paikallisen tuulilasin asentajan laittamaan lasin tuohon -77:ni, sanoi vaan että listallaan alkaa vm. -78:sta. Eikös tuon kuitenkin luulisi olevan samanlainen kuin -77:ssa ?Itse olin ajatellut että olisi sama ainakin -73-82 ...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuossa googlasin nopeasti.. Zip products myy tuulilaseja vuosimalleittain: 68-72 WINDSHIELD - TINTED; 68-72 WINDSHIELD - TINTED (UNDATED); 73-75 WINDSHIELD - TINTED; 73-75 WINDSHIELD - TINTED (UNDATED); 76-82 WINDSHIELD - TINTED; 76-82 WINDSHIELD - TINTED (UNDATED) Mistä olit hankkimassa lasia? Mä hankin kuttilan lasifirmasta ja sanoin vaan, että mulla on 74 vette ja se riitti tiedoiksi.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuon lasin tuo mulle se kaveri, mikä sen asentaakin. Ottaa ne lasit Kuttilasta kanssa. Kyllä sen varmasti ihan oikean lasin tuo, mutta alkoi ihmetyttämään tuo -78 raja. Mikähän siinä nyt olisi voinut muuttua. Näyttää noissa Zipin laseissa olevan raja 76:ssa. Jonkun muun firman listalla oli tuo 78 myöskin. Onkohan nyt kyse jostain värisävyeroista...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Olisko '78 tullut akvaarioikkuna taakse jollain tavalla syynä? Emmätiedä, kunhan arvailen, mutta ainakin tuollainen muutos tapahtui.
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kuitenkin esimerkiksi noita birdcagen korjauspaloja myydään -68-82 sopivina, joten eipä siinä itse birdcagessa ole varmaan muutoksia tapahtunut. Olisiko vaan joku listausta helpottava raja, liittyen juuri tuohon takalasiin...
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|