|
|
||||
|
||||
|
Penkkien takaosan korjailua
Kummankin puolen penkkien muovisissa takalevyissä on halkeamia ja funtsin että josko halkeamat vois täyttää jollain sopivalla aineella, hioa tasaiseksi ja maalata uudestaan mustaksi. Onko ehdotuksia mikä tavara sopis tähän tarkoitukseen parhaiten?
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuli juuri tehtyä samahomma. Hioin murtuman auki ja lasikuidutin uusiksi. Sitten hiukan kittailua ja maali päälle.
|
||||
|
||||
|
Mutta eihän se ole ihan tasainen, vaan sellainen kuvio on muovin pinnassa...
Senverran edulliset, että ostaisin itse uudet jos olis tarvis http://www.ecklers.com/product.asp?p...8&dept_id=1697 |
|
|
||||
|
||||
|
Itse korjasin epoxilla käsijarru kotelon ja hioin liiman tasaiseksi ja musta kerni päälle. Saman meinaan tehdä muillekkin sisustan osille mitkä vauriotuneet.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ebayssa myös tarjolla edullisesti: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/68-70... 160201808676
|
||||
|
||||
|
Kun on tyhmä ja laiskakin, niin ostin kaikki uutena...No Worries
|
||||
|
||||
|
Niin, kyllähän siihen se melkein sata egeä menee joka tapauksessa kun 2 kpl ottaa. Meinasin vaan antaa tekohengitystä ja ostaa uudet sitten joskus. Mulla ei ole kuitenkaan kuin pari halkeamaa yhteensä joten varmaan yritän ainakin korjata noita nyt aluksi.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ihan fiksua mun mielestä. Oliko ne kuitua vai muovia? Jos muovia niin ne vois käydä jossain muovipuskuri äkspertin luona "hitsauttamassa" kuntoon. Nehän ei näy mihinkään joten hionta + maalaus pitäisi riittää ihan ok pinnaksi. |
|
|
||||
|
||||
|
Tuli just mieleen että saahan sen kuvion siihen pintaan, kun heti maalauksen jälkeen painelee märkää maalia sileäksi hiotulta alueella "pesusienellä" tai vastaavalla, jossa samanlainen pintakuvio?
Onnistuisikohan? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ne on kuitua , mutta repro osat on muovia. Ainakin ne mitkä tuli mulle RP:n kautta , eikä maksa lähellekään sataa euroa... Voihan ne verhoiluttaa.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|