#1
|
||||
|
||||
Vuoto jarrupääsylinteristä
Jos vuotaa jarrunestettä pääsylinterin kyljessä olevan anturin liittimen kautta, niin onko silloin se valkoinen muovianturi rikki, vai onko paine noussut liian kovaksi anturille ja aika asentaa tiivistekorjaussatsi itse sylinterille?
__________________
can you count suckas? I say the future is ours, if you.. can count |
#2
|
||||
|
||||
Ja se anturihan on tälläinen:
__________________
can you count suckas? I say the future is ours, if you.. can count |
#3
|
||||
|
||||
Liimasin vuotavan anturin kokeeksi tukkoon, ei vuoda enää liittimen kautta mutta kun jarrua runnoo niin yrittää tihuttaa myös kierteiden kautta, eli on liikaa painetta. Todennäköisesti tarvitsee ostaa uusi sylinteri, veikkaisin että tämä on syöpynyt.
Nyt sitten alkoi kiinnostaa että mitä eroa eri vuosimallien pääsylintereillä on, ovatko vaihtokelpoisia keskenään? Esim 87 ois muistaakseni vain yhdellä nestesäiliöllä. Sehän on selvä painosäästö
__________________
can you count suckas? I say the future is ours, if you.. can count |
#4
|
||||
|
||||
Joo uudemmissa on yksiosainen. Lienee reilu tuo painonpudotus. Mää ite sain juuri tänään toisenkin peltisarjan paikalleen ja ennen asennusta punnitsin osat. Tehtaan valurautasarjat (LT1) painoi n. 13 kg yhteensä ja Hookerit 5 kg, joten keveni peräti 8 kg! Olen keventänyt nyt n. 30 kg ja tästä keventäminen ei olekaan enää helppoa ainakaan kukkarolle. Timo J.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links |
|