|
|
||||
|
||||
|
C3:sta talliin?
Terve!
Mieli tekis hankkia C3. Mitkä ovat parhaat vuosimallit/moottorivaihtoehdot? Aatelin, että voisin tuoda USA:sta. Kertokaa mielipiteitä näistä: http://www.usedcorvettesforsale.com/...tte-22106.html http://usedcorvettesforsale.com/1971...tte-22886.html Ja mitä kannattaa katsoa ostohetkellä? Kiitos! |
|
|
||||
|
||||
|
Itte ottaisin ton alimman
Kai se on tärkeintä, mikä on omasta mielestä hienoin. Mutta kai pääsääntönä voi sanoa, että mitä isompi/tehokkaampi moottori niin sen parempi. Onnea vaan hankintaan. Ostohetkellä kannattaa katsoa, että ei auto ole läpimätä/kolaroitu. Corvetteforumilta voi kysellä apuja kattomaan autoja, jos ei itsellä ole mahdollisuutta lähteä kiertelemään
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Mä ottaisin ton 80sen, tai henk koht mieluiten 79sin
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Näyttäis vaan olevan 305cid , kun on kaliforina auto...mutta saahan sen vaihdettua ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Peesaan. Krominaamoja ei ole koskaan liikaa! ![]()
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Pappis on oikeassa - 4000 ei ole paha hinta autosta, jos kulkee, olipa muu kunto sitten mitä vaan. Silti ottaisin tuon alemman - Nam! Että mitä pitää katsoa: kaikkien osien summaa verrattuna hintaan, rungon kunto on tietty tärkeimmästä päästä. Sisustaa, pintaa ja namikoita uusii helpommin
|
||||
|
||||
|
Lainaten noiden v8:n osto-opasta: halutuimmat on kromipuskuri-mallit: tehokkaat moottorit, avokattoisuus, matching numbers (kunhan varoo väärennyksiä) kaikki hintaa nostavia tekijöitä.. Aika pitkällehän tuolta c3-mallistosta voi räätälöidä auton omaan makuun, löytyy ihan tehostamattomasta pure racing-osastosta sivuputkilla ja manuaalilla täysilmastoituihin-tehostettuihin ja varusteltuihin cruising-peleihin miedommilla pannuilla.
Mulla ei vielä ole kauheasti c3:sista kokemusta, mutta yhtä 454:sta ja toisaalta sitten pikkulohkoa ajaneena fiilikset oli tälläiset(kummassakin ohjaustehostin, eli ei kokemusta tehostamattomasta): a.) jos auto(alusta painotetusti) ei ole kunnossa,niin se muuttuu nopeasti aika kamalaksi ajettavaksi b.) jos se on kunnossa niin se on nautinto ajaa (40 vuotiaaksi vieläpä!) c.) isolohkossa on ison kulutuksen lisäksi tautinen vääntö heti käytössä d.) pikkulohko on parempi ajaa jos tie sattuu kaartumaan. e.) manuaali on kiva filistely-juttu (voi tosin vaikuttaa se että käyttövette on automaatti). Mun ideaali c3:sessa oiskin siis tehokas pikkulohko (LT-1 ois kiva,hinnat tosin pilvissä). Niin jos ei siis saa ottaa ZL1:stä
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ja mun tekis mieli C2sta...eli koskas tehdään papereita vaikka toi ei olekaan 65/66 coupe |
|
|
||||
|
||||
|
8 kesää coupella ajelleena, sain itseni vakuuttuneeksi että avo-vette on se mikä mulla pitää olla kesäleluna.
Vaikka edellinen oli 454/manuaalilaatikolla, ja nykyinen 350/automaatilla, niin tämä avo on siltikin vahvoilla. Tekniikan, värin ja varusteet voi aina vaihtaa. Tärkeintä on löytää oikea vuosi ja korimalli. |
|
|
||||
|
||||
|
Mä oon skidistä lähtien diggaillut '74sta, mutta ainut käytännössä negatiivinen puoli tuossa korimallissa on se, että on vaikeeta tuonne penkkien taakse tavaratilaan saada mahtumaan paljoakaan ylimääräistä. Nuo lasikupla-mallit on siinä mielessä käytännöllisempiä, että saa ne viikonloppukaljat ja kassit kulkemaan paremmin.
Tosin koska olen niin epäileväinen, mulla on aina mukana öljyä, vettä ja pakki työkaluja jotka rokottaa aika runsaasti sitä tilaa.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|