|
|
||||
|
||||
|
Musta/kelta passivointi Uusimaa
Missä olette käyttäneet, harrastajastävällnen paikka. Putsailin, lajittelin ja rumiksi totesin oman huussin. Mustiksi olisi kiva saada, vaikka mustapasivointi ilmeisesti kalliimpi/työläämpi prosessi kuin keltapassivointi. Parin projektin pultit, ruuvit, alustlevyt olisi käytävä läpi.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Se on pintakäsittelykiskalla käsittääkseni ihan sama mihin tehdään.Mustaksi,kirkkaaksi tai keltaiseksi. Minäkin haluaisin tietää mestan missä sinkkaus nykään onnistuu kivuttomasti. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Oletko haekellut Kellokoskelta? Jos et, niin laita yyvee ja kerron miten homma toimii... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Taas kerran..good guys rules |
|
|
||||
|
||||
|
Onko kukaan kokeillut tätä passivointia/sinkitystä itse?
Aina jaksetaan mainita siitä että kun osat vie jonnekkin passivoitavaksi niin 99% tulee takaisin. (ja niitä muutamaa nippeliä on sitten aika turha kalastella niiden passivointitankkien pohjalta.) Olisi mys kätevää että pystyisi itse omaan tahtiin irroittamaan ja passivoimaan näitä osia, ilman että koko autoa tarvii laittaa palasiksi, olisi kätevää että osat voisi viereisessä huoneessa käydä käsittelyssä ja tallinpuolella laittaa kiinni. Tuolta lytyy aiheeseen hyvää informaatiota, edellisen postauksen linkistä lisää. http://www.timohapponen.net/
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Olen pienentänyt tuota riskiä oleellisesti laittamalla keltapasiivoitavat osat aina puhalluksen jälkeen valmiiksi yhteen rautalankatelineeseen. Litkumiehen ei tarvitse irrottaa niitä telineestä ja tuollainen isompi häkkyrä hukkuu pienemmällä todennäköisyydellä. Minulla ei ole ollut siis epäonnea osien säilymisessä mutta tilalla on toinen harmitus: Keltapassivointi on nykyään vihertävän violettia eikä väristä ole etukäteen täyttä varmuutta.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|