|
|
||||
|
||||
|
Mun märkäuni on nyt kaupan!
Yksi niistä monista. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä, kun näin auton ensi kertaa Bloomingtonin Roar to Zora - special collectionissa kaikkien upeiden L88 härveleiden keskellä. Dealer optio ralli putket mustana ja Ontario Orange väri kruunasivat tuon upean kovakatolla peitetyn korin... Hinta oli silloin huima 125t USD...
http://www.sinorprestigeauto.com/det...p?Key=71-17850 Autohan on harvinaisempi kuin esim. ZL1... |
|
|
||||
|
||||
|
nyt lopetat ton mesoamisen....kyllähän tollasesta kielipitkänä on kuka vaan...vaikka replikasta.
Onkos Ontario=Hugger orange? Jos on niin mulla ois oiva vetopeli jos tuo ois kilpuri...sävy sävyyn ja molemmissa isolohko |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ontario, aivan sairaan hieno väri! |
|
|
||||
|
||||
|
Eikun joo toi on sama pohja mutta metallic.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
OnC! Kaikki oranssit on! Sunset Orange, Atomic Orange, Ontario Orange.. 125k:lla vois ostaa heti!
|
||||
|
||||
|
Quote:
Siis onko tehtaalta saanut sivuputkia mustana???
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Oletko sinä varmasti G.J.? Eikös se..... musta on varmaan.... tulossa höperö, kun muistelen jotain olemattomia.
|
||||
|
||||
|
Quote:
diileriltä varmaan... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo, dealeriltä sai, over the counter. Samoin sai niitä American racing esikuvaharmaapuola rallivanteita. Nekin oli tohon ruksattu... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Molemmat myös mun makuun. Noi C6 oranssit on sen sijaan vähän kummallisia... |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|