FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C5 (vuosimallit 1997-2004)
User Name
Password

C5 (vuosimallit 1997-2004) Corvette C5 & Z06

Reply

Thread Tools
Old 13.02.2008, 11:14
Apache's Avatar
Apache Apache is offline
Satunnainen kävijä

Apache on oikealla tiellä
Huoltopaikka

Onko kenelläkään tietoa, mistä löytyisi hyviä merkkihuoltopaikkoja Corvetelle pääkaupunkiseudulta, missä hinta ja ammattitaito (pääpaino jälkimmäisellä) kohtaavat. Omassa autossa täydellinen huoltokirja, ja haluun jatkaa perinnettä

Lisäksi, missä paikoissa pystyttäisiin tekemään pienempiä korjauksia ja säätöjä -mielellään henkilöiltä, jotka asioiden päälle myös ymmärtäisivät

Autona C5 vm 99
Old 13.02.2008, 15:34
Corvette63's Avatar
Corvette63 Corvette63 is offline
Konkari

Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Eihän Suomessa merkkihuoltoja ole muita kun Metroauto. Sitten FinnVette touhuaa myös Corvetten parissa. Jos oikein loistavan/edullisemman huollon haluat ja niin edelleen, niin sitten vaan viedään autoa ulkomaille huoltoon..

Loput paikat ovatkin sitten kaiken maailman nyrkkipajoja Metroa ja Finnvetteä lukuunottamatta. LS1 masiina on kuitenkin suomalaisille niin erikoinen laitos, ettei sitä ihan joka ranskalaispatonki huoltajalle uskalla viedä.
Old 13.02.2008, 18:05
corvetteC5's Avatar
corvetteC5 corvetteC5 is offline
Satunnainen kävijä

corvetteC5 on oikealla tiellä
c6 sekä c5 huolletaan "ranskalaispatonki" korjaamolla..
omakohtaisia kokemuksia.. toinen Citroen
Reply With Quote
Old 13.02.2008, 18:21
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
Konkari

Juha on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Apache
Lisäksi, missä paikoissa pystyttäisiin tekemään pienempiä korjauksia ja säätöjä -mielellään henkilöiltä, jotka asioiden päälle myös ymmärtäisivät

Autona C5 vm 99

Jos et välttämättä halua autoa aina pajalle viedä joka pikkuhommassa, niin mä voin kyllä aina mahdollisuuksien mukaan jelppiä, on tullut jonkun verran perehdyttyä C5 -99:iin Ja voin kyllä lainata tytöltä muumileimasinta, jos haluat leiman huoltokirjaan
Old 13.02.2008, 18:41
Dalton's Avatar
Dalton Dalton is offline
Konkari

Dalton on oikealla tiellä
Huolloista

Itse olen käyttänyt Tammisaaressa AutoService Lundström:illä. Syynä, että tekevät huoltoja erikoisimpiin autoihin + palvelu itseni osalta ollut aina n. 9 arvoista. Omistaja tietääkseni ajaa varttia kisaa, joten luulisin tietotaitoa olevan. Kerran oli samaan aikaan säädettävänä Charger 440:n, hieman viritettynä. Kivat äänet siitä lähti

"Don't fear risks, ride them"
Reply With Quote
Old 13.02.2008, 19:42
Corvette63's Avatar
Konkari

Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by matkop
Itse olen käyttänyt Tammisaaressa AutoService Lundström:illä. Syynä, että tekevät huoltoja erikoisimpiin autoihin + palvelu itseni osalta ollut aina n. 9 arvoista. Omistaja tietääkseni ajaa varttia kisaa, joten luulisin tietotaitoa olevan. Kerran oli samaan aikaan säädettävänä Charger 440:n, hieman viritettynä. Kivat äänet siitä lähti

Hyvä ääninen 440 Charger vs. hieman nykyaikaisempi LS1 kattila huollossa = Pieni ero.

Oman veisin jonnekkin joka on hieman enemmän tutustunut LSx moottorien anatomiaan. Nimimerkki "Juha" on jo tämän todistetusti tehnyt. Öljynvaihdon yms. varmaan osaa tehdä vaikka Delta-auto
Old 13.02.2008, 19:50
Dalton's Avatar
Dalton Dalton is offline
Konkari

Dalton on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Corvette63
Hyvä ääninen 440 Charger vs. hieman nykyaikaisempi LS1 kattila huollossa = Pieni ero.

Oman veisin jonnekkin joka on hieman enemmän tutustunut LSx moottorien anatomiaan. Nimimerkki "Juha" on jo tämän todistetusti tehnyt. Öljynvaihdon yms. varmaan osaa tehdä vaikka Delta-auto

Ajattelin laittaa tämän vain ns. vinkkinä. Ei mun Vette ole ainut jota siellä huolletaan....

"Don't fear risks, ride them"
Reply With Quote
Old 13.02.2008, 21:04
Apache's Avatar
Apache Apache is offline
Satunnainen kävijä

Jeps, kiitoksia vinkeistä. Tosiaan, arvasin, että näitä kaikenmaailman säätäjiä varmasti autoille löytyy, ja usein voi saada sitten aikaiseksi enempi vahinkoa kuin autoille korjausta.

Ulkomaat, niin missäpäin olette ulkoimailla autonne huollattaneet. voisi yhdistää myös kätevästi ruotsin matkan autoiluun, jos jostain Tukholman läheltä joku paikka löytyisi . Tosin, tuo Delta-Auto ja Finnvette kuulostaa nyt ehkä niiltä kotimaisilta tutuilta vaihtoehdoilta. Lisäksi tuo Tammisaaren paikka kuulostaa hyvältä. Ja Juha, iso kiitos avusta, niinkuin lukee, olen vielä aika rookie näissä jutuissa, niin hjelppi on aina tarpeen!

PS Mullakin on vinkeitä kumileimasimia kotona, en osaa vaan päättää Mikki-hiiren ja formula-auto-leimasimen välillä
Old 13.02.2008, 21:08
Corvette63's Avatar
Konkari

Quote:
Originally Posted by Apache
Jeps, kiitoksia vinkeistä. Tosiaan, arvasin, että näitä kaikenmaailman säätäjiä varmasti autoille löytyy, ja usein voi saada sitten aikaiseksi enempi vahinkoa kuin autoille korjausta.

Ulkomaat, niin missäpäin olette ulkoimailla autonne huollattaneet. voisi yhdistää myös kätevästi ruotsin matkan autoiluun, jos jostain Tukholman läheltä joku paikka löytyisi . Tosin, tuo Delta-Auto ja Finnvette kuulostaa nyt ehkä niiltä kotimaisilta tutuilta vaihtoehdoilta. Lisäksi tuo Tammisaaren paikka kuulostaa hyvältä. Ja Juha, iso kiitos avusta, niinkuin lukee, olen vielä aika rookie näissä jutuissa, niin hjelppi on aina tarpeen!

PS Mullakin on vinkeitä kumileimasimia kotona, en osaa vaan päättää Mikki-hiiren ja formula-auto-leimasimen välillä

Delta-Auto

Ei kai nyt sentään! Se mitä viestissäni kirjoitin oli lähinnä vitsi. En itse olisi C5:stani Lada/Alfa/Fiat korjaamolle viemässä. Viestin tarkoituksena lähinnä oli kirjoittaa pilke silmäkulmassa minne en olisi ainakaan itse heti viemässä. Ei sinne siis?

FinnVette (ja Juha) ja Metro ok.

Ruotsistahan noita osaajia löytyy! Paikallisia Corvette dealereita on ja heiltä varmaan voisi kysyä huoltoa? Mulle tehtiin Saksassa C5:een huolto samalla, kun auton kävin ostamassa. Ihan perus Corvette kauppiaalla. Oli niillä siellä pelit ja pensselit toimiin..
Old 13.02.2008, 21:14
Apache's Avatar
Apache Apache is offline
Satunnainen kävijä

Mistä hel***** toi Delta-auto tuli

Tarkoitin siis Metroo, jäi vissiin sun viestistä mieleen. Oliskohan syytä mennä nukkuun, ku taas toi ajatus jumittaa..

Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools

Posting Rules