|
|
||||
|
||||
|
Huoltopaikka
Onko kenelläkään tietoa, mistä löytyisi hyviä merkkihuoltopaikkoja Corvetelle pääkaupunkiseudulta, missä hinta ja ammattitaito (pääpaino jälkimmäisellä) kohtaavat. Omassa autossa täydellinen huoltokirja, ja haluun jatkaa perinnettä
Lisäksi, missä paikoissa pystyttäisiin tekemään pienempiä korjauksia ja säätöjä -mielellään henkilöiltä, jotka asioiden päälle myös ymmärtäisivät Autona C5 vm 99
|
||||
|
||||
|
Eihän Suomessa merkkihuoltoja ole muita kun Metroauto. Sitten FinnVette touhuaa myös Corvetten parissa. Jos oikein loistavan/edullisemman huollon haluat ja niin edelleen, niin sitten vaan viedään autoa ulkomaille huoltoon..
Loput paikat ovatkin sitten kaiken maailman nyrkkipajoja Metroa ja Finnvetteä lukuunottamatta. LS1 masiina on kuitenkin suomalaisille niin erikoinen laitos, ettei sitä ihan joka ranskalaispatonki huoltajalle uskalla viedä.
|
||||
|
||||
|
omakohtaisia kokemuksia.. toinen Citroen |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jos et välttämättä halua autoa aina pajalle viedä joka pikkuhommassa, niin mä voin kyllä aina mahdollisuuksien mukaan jelppiä, on tullut jonkun verran perehdyttyä C5 -99:iin
|
||||
|
||||
|
Huolloista
Itse olen käyttänyt Tammisaaressa AutoService Lundström:illä. Syynä, että tekevät huoltoja erikoisimpiin autoihin + palvelu itseni osalta ollut aina n. 9 arvoista. Omistaja tietääkseni ajaa varttia kisaa, joten luulisin tietotaitoa olevan. Kerran oli samaan aikaan säädettävänä Charger 440:n, hieman viritettynä. Kivat äänet siitä lähti
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hyvä ääninen 440 Charger vs. hieman nykyaikaisempi LS1 kattila huollossa = Pieni ero. Oman veisin jonnekkin joka on hieman enemmän tutustunut LSx moottorien anatomiaan. Nimimerkki "Juha" on jo tämän todistetusti tehnyt. Öljynvaihdon yms. varmaan osaa tehdä vaikka Delta-auto
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ajattelin laittaa tämän vain ns. vinkkinä. Ei mun Vette ole ainut jota siellä huolletaan.... ![]()
|
||||
|
||||
|
Jeps, kiitoksia vinkeistä. Tosiaan, arvasin, että näitä kaikenmaailman säätäjiä varmasti autoille löytyy, ja usein voi saada sitten aikaiseksi enempi vahinkoa kuin autoille korjausta.
Ulkomaat, niin missäpäin olette ulkoimailla autonne huollattaneet. voisi yhdistää myös kätevästi ruotsin matkan autoiluun, jos jostain Tukholman läheltä joku paikka löytyisi PS Mullakin on vinkeitä kumileimasimia kotona, en osaa vaan päättää Mikki-hiiren ja formula-auto-leimasimen välillä
|
||||
|
||||
|
Quote:
Delta-Auto Ei kai nyt sentään! Se mitä viestissäni kirjoitin oli lähinnä vitsi. En itse olisi C5:stani Lada/Alfa/Fiat korjaamolle viemässä. Viestin tarkoituksena lähinnä oli kirjoittaa pilke silmäkulmassa minne en olisi ainakaan itse heti viemässä. FinnVette (ja Juha) ja Metro ok. Ruotsistahan noita osaajia löytyy! Paikallisia Corvette dealereita on ja heiltä varmaan voisi kysyä huoltoa? Mulle tehtiin Saksassa C5:een huolto samalla, kun auton kävin ostamassa. Ihan perus Corvette kauppiaalla. Oli niillä siellä pelit ja pensselit toimiin..
|
||||
|
||||
|
Mistä hel***** toi Delta-auto tuli
Tarkoitin siis Metroo, jäi vissiin sun viestistä mieleen. Oliskohan syytä mennä nukkuun, ku taas toi ajatus jumittaa..
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|