| Ostetaan osat ja tarvikkeet Vara- ja viriosien sekä muiden romppeiden ostoilmoitukset. (Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tänne viestejä.) |
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||
|
||||
|
Muutamia osia -78
Elikkä tarvetta olisi muutamille pikkuosille joita en viittis lähteä tilailemaan:
- Vaihdevivun (AT) vaihteen osoittimet: ![]() Elikkä jos joltain löytyisi ne osat jotka kuvasta puuttuu. Tuleeko tuohon "tappiin" kiinni jokin osoitin mikä näkyy taulussa vai mitä? (assembly manual tulossa) - Ikkunan vivustojen jousi: http://www.ecklers.com/product.asp?p...4&dept_id=1673 - Hanskalokeroa voi myös tarjoilla vaikka sellainen on ehkä tulossa. Siis pelkkä lokero. Ei luukkua tms. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toi at... vaihdevipuhässäkkä pitäis löytyä mulla ylimääräisenä. Palaan asiaan viikonlopun jälkeen
|
||||
|
||||
|
Jep, tässä on itselläkin lapinreissu tulossa, joten vastailu saattaa kestää. Toisaalta koitan päässä koneelle, niin vois matkalla ehkä noutaa osia.
PS. Lisäilin galleriaan kuvia tuosta mun projektista. Positiivinen, negatiivinen ja neutraali palaute on erittäin tervetullutta. (miksei oo corvetel ajavaa hymiöö |
|
|
||||
|
||||
|
Ylöstän vielä kerran. Ja tosiaan vinkkejä paikoista joista noita voi kysellä uutena suomesta, kun en viittis rapakon takaa muutamaa osaa tilailla. Paikallisesta liikkeestä ei ainakaan tuota jousta löytynyt, joka nyt tähän hätään olisi tarpeellisin.
|
|
|
||||
|
||||
|
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Miten Usan kamojen hinnat täytyy kertoa 1,17:llä jos taalan kurssi on yli 1,5...????
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jos tilaat kamat itse, niin laskeppa mukaan sairaalloisen kallis UPS rahti, tullit Suomessa (ja USA:ssa?), osavaltio kohtaiset verot etc. etc. Veikkaampa, että et jää voitolle mitenkään kovin rahallisesti, vaikka itse tilaisit. Sitä paitsi, voit vinguttaa Visaa Suomessa, eikä tarvitse sekaantua sen enempää American markkinoiden valuutta hullaannuksiin. Eli eipä se ole ihan ilmaista sekään, kun itse osasi tilaat. Tietenkin Racer's Place ottaa luonnollisesti omansa välistä. Samalla sun ei tarvii ottaa päänvaivaa, pääsevätkö osat tulemaan Suomeen, vaan RP hoitaa homman kotiin..
|
||||
|
||||
|
Quote:
hyppäät konneeseen ja yrität tuoda tuliaiset kapsäkissä No ehkä jotain rahtia ja sitten pienet Tukiaiset (ei tää kanervan tukiainen) valtiolle. ja sitten tilaat vielä itse suoraan jonkun 80-120 taalan osan ja saat väärän/rikkinäisen, niin palauttamalla sen itse omalla kustannuksella voit saada uuden tilalle. eli osta errrääästä ppaikasta, ei ole mainos mutta......... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
offtopic: omissa hommissa kun joku tuonnut ITSE tavaraa suomeen ja sitten itkee takuuta/huoltoa meiltä niin |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|