|
|
||||
|
||||
|
Kunnostetut jakkarat
Halusin vielä kunnostuttaa noi vanhat istuimet ja ihan kohtalaisen tyytyväinen olen vielä ehostukseen.
Muutama ennen/jälkeen kuva liitteenä. Harmi vaan, että noissa "jälkeen"-kuvissa on ollut salama päällä, joten ei kovin hyvin verrattavissa. Onko toi jenkkien tarkkuus noissa ompeleissa (kts. taaimmaisen istuinosan ompeleen kokoa: oikea vs. vasen) tuota tasoa vai olisiko toinen penkki vaihdettu jossain vaiheessa? EDIT. P***a valokuvaaja ja p***a HP -> tulos taattua p***aa. Toi toisenkin kuvan penkki on ihan valkea |
|
|
||||
|
||||
|
Hyvältä näyttävät nuo kunnostetut versiot!
|
||||
|
||||
|
Ompeleet voi olla vähän mitä sattuu. Ei noista koskaan tiedä. Miltä valmistajalta tulivat penkit? Al Knoch?
Hienot!
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ööh... siis onkos noita tullut useammaltakin valmistajalta? Ei mitään hajua valmistajasta. Olen siis ollut siinä ymmärryksessä, että olisivat olleet alkuperäiset penkit. Joku noita on yrittänyt maalata nahkamaalilla, mutta yritykseksi oli jäänyt ja sävykään ei ollut osunut. Nahkat on siis edelleen noi vanhat. Nyt noita on siis ilmeisesti jotenkin pehmitetty, uria täytetty ja värjätty kokonaan. Lisäksi saumoja ommeltu (rikkinäisiä osia ei näy kuvissa) nahkaompelijalla. Tuolla teetin nahkan värikäsittelyn http://personal.inet.fi/yritys/jukka...i.jukka.halme/ . Kaveri asustaa Pirkkalassa ja Viialassa siis itse yritys. Vinkin sain museotarkastajalta. Jarmo |
|
|
||||
|
||||
|
Kattos, eivät olekaan uudet nahkat! Paljonko maksoi restaurointi? Jouduttiinko paljon vaihtamaan uutta materiaalia tilalle, vai riittikö vanhan muokkaus?
Al Knoch interiors on hyväksi haukuttu firma, joka tekee Corvetteen uusia sisustan osia.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuo pitää ottaa jo hyvänä kehuna, jos uusilta näyttävät Katselin kyllä, ettei Eclersin uudet nahkatkaan olisi ihan hirveitä maksaneet, mutta kun tuomioksi tuli, että kyllä nuo nahkat vielä kestää, halusin varta vasten pitää vanhat päälliset vanhassa autossa. Jarmo |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Oho, enpäs tiennytkään että noita maalailla voi. Siistin näköiset istuimet! Edellisellä kommentilla tarkoitin siis istuinverhoilujen valmistajaa, kun oletin ja luulin noiden olevan kokonaan uudet nahkat(vinyylit). Al Knock on tosiaan Corvetten sisustaan erikoistunut yritys, joka toimittaa tavaraa mm. CC:lle ja Ecklerille. Vastaten edelliseen kommenttiin vielä uudestaan: Ei ole yhtään ihme, että amerikkalaisvalmisteisessa tuotteessa nuo saumat vehoiluissa on miten sattuu. Taitaa olla niin, että jos haluaa hyvät penkit, niin verhoilluttaa ne täällä Suomessa vanhoja nahkoja avuksi käyttäen uusilla biisonin nahkoilla, niin tulee upeat. Katsokaa vaikka ToniH:n sisustaproggis ketjusta
|
||||
|
||||
|
Sori OT, mutta, Pakko antaa Alista vähän palautetta...
Sattuneesta syystä olen yrittänyt olla yhteydessä heihin pikkasen laihoin tuloksin. Ei vastata sähköposteihin, ei vastata puhelimeen, sitten tein tilauksen heidän sivujensa kautta niin automaatti kiitteli vaan tilauksesta, mutta siihen se sitten jäikin... Eipä ole tilausta kuulunut määränpäähän, eikä ole rahakaan kelvannut... #¤"#"5/¤""%¤¤¤##¤4%&!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulle ainakin vastasivat.. Tilaa jonkun tavarantoimittajan kautta tavaras? No joo, ottavat pikkusen hilloa välistä, myönnetään.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tässä tapauksessa välistävetäjät eivät ole ongelma. Kyseessä on ihan muut tarkoitusperät minkätakia ne pitäisi tulla suoraan tuolta...
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|