|
|
||||
|
||||
|
Paisarin korkki montako lbs
On näköjään korkeissa eroja.
Monenko lbs:n korkki pitäisi laittaa 69 vetten paisuntasäiliöön? Mulla on sellainen syylari missä on myös korkki, en tiedä kuuluuko 1969 sb/TH-400 vettessä alunperin olla korkilla varustettua syylaria. Mutta voinko laittaa paisariin periaatteessa minkä tahansa korkin? Vai alkaako liian löysä korkki puskemaan nestettä pihalle kuumana? |
|
|
||||
|
||||
|
Puukiilassa on paisarissa ainakin sellainen korkki, joka päästää ylimääräiset paineet pihalle ihan suosiolla. Ei kai paisuntasäiliön tarvitsekaan olla 'tiivis'? Vai onko noissa vanhemmissa jotain erilaista paisuntasäiliön toiminnassa?
![]()
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Samaa asiaa olen pähkäillyt, löysä korkki tunkee nesteet pihalle kuumana.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ahaa, tästä se varmaan johtuikin! Nimittäin olin Stadin Cruising illassa ja mulla oli '69:ssa AC-mallin korkki kiinni ja autossahan ei ole AC:ta. Olisikohan korkki ollut jotenkin liian tiivis, koska se alkoi päästämään hurjaa vauhtia nesteitä pihalle kesken tapahtuman, heti ajon jälkeen. Sain vasta nyt selville kiillotettuani korkin, että se oli AC, koska paksun skeida kerroksen alta sitä ei saanut selville. Tulipahan ratkaisu tähänkin ongelmaan ![]() Ajattelin laittaa korkin C2:een, kun siinä on ollut "vääränlainen" korkki kiinni vähän aikaa ja orkkis pitäisi saada paikoilleen. Käyköhän tuo nyt sitten?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eikö noissa wanhoissa sitten syylärin korkki pidä paineet järjestelmässä, kuten näissä hieman tuoreemmissa?
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Oli mikä oli, 14 lbs korkki hommattu
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Paisarin korkki
Quote:
Mitä isompi lukema,sen korkeampi kiehumispiste.Lisäksi 50/50 vesi-glykoliseoksella jonkin verran korkeampi kiehumispiste kuin pelkällä vedellä. Vettejä on sekä paisuntasäiliöllä että ilman. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|