|
|
||||
|
||||
|
Miten se etujousitus laskettiin ...
En löytäny juttua pitäis ko toimenpide tehdä kun alusta korkealla ko maastovolvossa . Sais sitte säätää rinkulat suoraan ja toe in ja toe out oikein .
Saako niitä 17 rattaita leveämpiä ko nuo 275 ... ei oikein vakuuta tuo hankuukien mitoitus ... Korjattu laatikko alkaa olla paikallaan ... Päivinen kerto ihmetelleen miten auto on voinu kulkea eteenpäin kun joku mäntäki oli ollu halki ja pakat ihan paskana .. Eteen tulee uudet puslat rikkinäisten tilalle , uudet tulpanjohdot ja venakopan tiivisteet ... Vielä uus tuulilasi jostain olis auto käyttökunnossa . |
|
|
||||
|
||||
|
Jousen keskellä yläpuolella on kumit mitä modaamalla / vaihtamalla etupää laskee. Myös jousen päissä alapuolella on kumilärpäkkeet joita vuolemala saa keulaa laskettua.
17" kumit itsellä ainakin takana 285/40-17 (Michelin PS), näkyy olevan rengas-onlinessa 315/35 :kin saatavilla.
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Siitä oli kuvat ja ohjeita tuolla Machon rakentelunurkassa jossain sivulla 25
http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=4380
|
||||
|
||||
|
Ihan vain kysyn kun muista harraste peleistä on tullut modailtua kaikenlaista niin
Onks kellään käynyt mielessä että tosta c4 etupäästäkin sais sellaisen säädettävän ilman että laittaa coilovereita!? Nyt kun toista kertaa puran ja otan vielä tostä jousen päästä ylimääräiset kumet veks niin mietin että josko ton alatukivarren modais sellaiseksi että siihen mihin jousen pää lepää laittaisi mutterin ja pultin jolla voisi nostaa ja laskea keulaa! Ja jos vielä pidemmälle veis niin voisihan sen leikata kokonaan sen kolmion auki ja kiinnittää sen vähän alemmaksi takaisin. Mietin vain Jukkis |
|
|
||||
|
||||
|
Mä mietin joskus säädettävää ilmajousitusta, mutta kuulemma ei enää olis saanu tulla kokoontumisiin..
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kaupallinen ratkaisu: http://www.vbandp.com/detail.aspx?ID=727
|
||||
|
||||
|
Lisää maavaraa...
Quote:
|
||||
|
||||
|
Madallus on täälläkin työn alla, mutta yksi etujousta rungossa kiinnipitävästä pultista ei irtoa!! Toisin sanoen oikealta puolelta taempi pultti on jumissa U:n mallisessa kiinnikkeessä. Mutteri kyllä lähti helposti auki, mutta itse pultti on hapettunut tiukasti paikoilleen, eikä kiinnike ja jousi lähde irti.
Olen koittanut irrottaa pulttia irrotusaineilla, väkivalloin lyömällä ja tunkkaamalla pultin päästä. Pultti pysyy paikoillaan ja auto nousee ilmaan. Irrotusainettakaan ei saa pultin yläpäähän suihkutettua pultin ahtaan sijainnin vuoksi. Pultin kantaan en ole päässyt vielä käsiksi. Tietääkö joku mitä kautta pultin kantaan pääsee käsiksi tai muuta keinoa pultin irrottamiseksi?? Onko joku kenties kehitellyt jonkin erikoisavaimen, jolla pääsee pultin kantaan??
|
||||
|
||||
|
Quote:
Moro, Ota ilmastoinnin kompura irti, niin rungossa näkyy reikä, jonka takana on ko pultin kanta. Tarpeeksi kieroon kun katsoo, niin näkee jopa pultinkin. Reiästä pääsee hyvin pultin kantaan. Ja kokohan on 13mm. Pitäis irrota! Pultin kantaan pääsee käsiksi myös moniurahihnan kiristimen alta... Mahtuu jopa myös vääntämään lenkillä.
|
||||
|
||||
|
Jeps, kiitti! Pitää koittaa noilla ohjeilla!!
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|