|
|
||||
|
||||
|
olen uusimassa ja käymässä läpi 75takavalojen sähköjä.miten takavalojen maadoitus tulee??keulasta tulee yks maa ja kaikki liitetään siihen??nyt on niin laitettu (jenkeissä).olen poistanu kaikki rosvo ja apiko liitokset.olen juottanu liitokset ja laittanu kutiste sukan pääle.maadoitus on vaan tekemättä..
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Muistaakseni takajohtosarjan maadoitus on takana rungossa. Takavalojen ja sivumarkkereiden maat vedetään yhteen ja tämä paketti ruuvataan takimmaiseen poikkipalkkiin kiinni. Ei oo nyt sähkökaavioita, mutta niistä selviää ! Bensamittarilta tulee pelkkä signaalijohto eteen mittaristolle ja maadoittuu sieltä jostakin. EDIT: bensamittari näkyy menevän maihin kanssa takarunkoon.
* '75 L-82 * Last edited by Teemu : 27.03.2008 at 13:30. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Juuri noin oli maadoitus ainakin -77:ssa. Kuskinpuoleisessa rungon taka kulmassa. Auttoi aikoinaan ainakin tuon takavaloja, kun puhdisti ko. maadoituspisteen.
|
||||
|
||||
|
sähköt hukassa
Quote:
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Lämmityslaitteelle
Vai lämppärin puhaltimen moottorille/kytkimelle? Oiskohan -74:sen sähkökaavion sivusta 9 mitään apua? |
|
|
||||
|
||||
|
jep
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Voi helvata noita sähköjä... Yhden asian kun korjaa niin toisesta suunnasta alkaa mättää. Vaihtelin uuden valokytkimen palaneen tilalle eilen ja selvisi että nyt jossain on sitten jonkin sortin oikosulku kun tuo taka- ja sivuvalojen sulake (tail) palaa koko ajan. Eli pitää siis käydä ilmeisesti läpi kaikki noi kyseisen sulakkeen takana olevat kaapelit. Syy tähän lienee siis että jossain on johto, jossa on kuori rikki tai joka on irti? Mites sitten itse sulaketaulu? Sitä en haluaisi kyllä irroitella.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|