FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C3 (vuosimallit 1968-1982)
User Name
Password

C3 (vuosimallit 1968-1982) Corvette C3 - "Shark Body"

Reply

Thread Tools
Old 26.11.2004, 11:04
Pulkkamies's Avatar
Pulkkamies Pulkkamies is offline
Vakiokävijä

Pulkkamies on oikealla tiellä
Muistihäiriöitä 454:n kasauksessa

En nyt millään muista minkälaisilla kiinnikkeillä laturit sun muut tulee kiinni ja että miten ne hihnat kulkee.. On tullu kasailtua välissä pikkulohkoa..Tallista löytyy kyllä kaikennnäköstä rauta hässäkkää kolmesta eri corvetesta.. Jos jostain löytyis sopivia kuvia.. Auto oli '73 ja ainakin tehostajan pumpussa ja laturissa on kaksi kiila-uraa.

Reply With Quote
Old 26.11.2004, 12:06
Finnshark's Avatar
Finnshark Finnshark is offline
Nysvääjä

Finnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond repute
Tuohon sun kysymykseen en ikävä kyllä pysty vastaamaan, mutta alkaako teillä '73 projektikin pikkuhiljaa valmistua? '76 on tainnut olla jo pari kesää tien päällä?
Reply With Quote
Old 26.11.2004, 12:25
Pulkkamies's Avatar
Pulkkamies Pulkkamies is offline
Vakiokävijä

Pulkkamies on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Finnshark
Tuohon sun kysymykseen en ikävä kyllä pysty vastaamaan, mutta alkaako teillä '73 projektikin pikkuhiljaa valmistua? '76 on tainnut olla jo pari kesää tien päällä?

No joo aika vähällä ajolla oli '76 viime kesänä. Tää '73 rojekti on nyt saatu taas käyntiin, mutta osat on aika levällään ja vähän vaikea kaikkee muistaa niin pitkän tauon jälkeen. Ei se nyt vielä ihan valmistuun ala. Lähes kaikki osat on kunnostettu ja tarkotus oli kohta laittaa kori päälle.. Nyt on taas inspiraatiota.. Pitäs lähettää markolle tuoreet kuvat niin sais pistää nettisivuilleen..

Nyt olis tarkotus joulun aikana vähän madaltaa '76:ta. Eikös sullaki ollu meininkiä katkasta etujousia joskus. Ootko tehny jo, ja jos olet niin miten onnistu..
Reply With Quote
Old 26.11.2004, 12:29
ZL1's Avatar
ZL1 ZL1 is offline
Konkari

ZL1 on oikealla tiellä
WBC hän vaihtoi pihalla 550 jouset ite - varmaan tuoreessa muistissa miten homma etenee? Itse asiassa WBC muakin kiinnostaa pikaohjeet, koska ehkä heti keväällä ajattelin 550set itse eteen laitta jos joku todistaa ettei paha rasti pihalla turata ja samalla laskea perää tuuma pidemmillä pulteilla ja ehkä vaihtaa myös 7leaf taakse 9leaf tilalle...
Reply With Quote
Old 26.11.2004, 12:56
Finnshark's Avatar
Finnshark Finnshark is offline
Nysvääjä

Finnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by Pulkkamies
Nyt olis tarkotus joulun aikana vähän madaltaa '76:ta. Eikös sullaki ollu meininkiä katkasta etujousia joskus. Ootko tehny jo, ja jos olet niin miten onnistu..

Juu, tuota jousien puukottamista suunnittelin ja suunnittelen edelleen. Talven aikana keulaa olisi tarkoitus saada maanläheisemmäksi. Budjetin vajavaisuudesta johtuen joutunen tyytymään tuohon jousien katkaisuun. Pitää vain hiukan vielä laskeskella lisää paljonko otan pois...
Reply With Quote
Old 26.11.2004, 13:16
WBBC's Avatar
WBBC WBBC is offline
Konkari

WBBC on oikealla tiellä
Jep jep.

Mä voi antaa ohjeet vaikka kuvien kanssa.

himmelien kiinnitykset ja hihnat vaihtelee sen mukaan onko kärryssä ilastointi ja saastepumppu.

tänään vähän kiire, palaan maanantaina aiheeseen.
Reply With Quote
Old 26.11.2004, 13:19
WBBC's Avatar
WBBC WBBC is offline
Konkari

WBBC on oikealla tiellä
ja mitä jousiin tulee niin mä laitoin 550 jouset. nokka asettui juuri sopivalle korkeudelle.
yhtään alemmas en sitä halua. ei mielestäni kannata lyhentää.

Kuvamatskua mulla kyllä löytyy missä asennossa nokka on kyseisillä vietereillä ja isolohkolla.
Reply With Quote
Old 26.11.2004, 13:23
groovyjay's Avatar
groovyjay

Quote:
Originally Posted by WBBC
ja mitä jousiin tulee niin mä laitoin 550 jouset. nokka asettui juuri sopivalle korkeudelle.
yhtään alemmas en sitä halua. ei mielestäni kannata lyhentää.

Kuvamatskua mulla kyllä löytyy missä asennossa nokka on kyseisillä vietereillä ja isolohkolla.

Kakkia kuvat voit laittaa vaikka mulle, niin postaan ne tänne muiden pällisteltäväksi.
Reply With Quote
Old 26.11.2004, 13:32
WBBC's Avatar
WBBC WBBC is offline
Konkari

WBBC on oikealla tiellä
GJ, laitoin pari kuvaa sulle mistä näkyy nokan korkeus noilla 235/60-15 -renkailla.
laita vaikka ne näytille
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools

Posting Rules