|
|
||||
|
||||
|
Muistihäiriöitä 454:n kasauksessa
En nyt millään muista minkälaisilla kiinnikkeillä laturit sun muut tulee kiinni ja että miten ne hihnat kulkee..
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Tuohon sun kysymykseen en ikävä kyllä pysty vastaamaan, mutta alkaako teillä '73 projektikin pikkuhiljaa valmistua? '76 on tainnut olla jo pari kesää tien päällä?
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No joo aika vähällä ajolla oli '76 viime kesänä. Tää '73 rojekti on nyt saatu taas käyntiin, mutta osat on aika levällään ja vähän vaikea kaikkee muistaa niin pitkän tauon jälkeen. Ei se nyt vielä ihan valmistuun ala. Lähes kaikki osat on kunnostettu ja tarkotus oli kohta laittaa kori päälle.. Nyt on taas inspiraatiota.. Pitäs lähettää markolle tuoreet kuvat niin sais pistää nettisivuilleen.. Nyt olis tarkotus joulun aikana vähän madaltaa '76:ta. Eikös sullaki ollu meininkiä katkasta etujousia joskus. Ootko tehny jo, ja jos olet niin miten onnistu.. |
|
|
||||
|
||||
|
WBC hän vaihtoi pihalla 550 jouset ite - varmaan tuoreessa muistissa miten homma etenee? Itse asiassa WBC muakin kiinnostaa pikaohjeet, koska ehkä heti keväällä ajattelin 550set itse eteen laitta jos joku todistaa ettei paha rasti pihalla turata ja samalla laskea perää tuuma pidemmillä pulteilla ja ehkä vaihtaa myös 7leaf taakse 9leaf tilalle...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Juu, tuota jousien puukottamista suunnittelin ja suunnittelen edelleen. Talven aikana keulaa olisi tarkoitus saada maanläheisemmäksi. Budjetin vajavaisuudesta johtuen joutunen tyytymään tuohon jousien katkaisuun. Pitää vain hiukan vielä laskeskella lisää paljonko otan pois... |
|
|
||||
|
||||
|
Jep jep.
Mä voi antaa ohjeet vaikka kuvien kanssa. himmelien kiinnitykset ja hihnat vaihtelee sen mukaan onko kärryssä ilastointi ja saastepumppu. tänään vähän kiire, palaan maanantaina aiheeseen. |
|
|
||||
|
||||
|
ja mitä jousiin tulee niin mä laitoin 550 jouset. nokka asettui juuri sopivalle korkeudelle.
yhtään alemmas en sitä halua. ei mielestäni kannata lyhentää. Kuvamatskua mulla kyllä löytyy missä asennossa nokka on kyseisillä vietereillä ja isolohkolla. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kakkia kuvat voit laittaa vaikka mulle, niin postaan ne tänne muiden pällisteltäväksi. |
|
|
||||
|
||||
|
GJ, laitoin pari kuvaa sulle mistä näkyy nokan korkeus noilla 235/60-15 -renkailla.
laita vaikka ne näytille |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|