|
|
||||
|
||||
|
kulmapaloja??
Onko kenelläkään tietoa saako mistään päin suomea sytytystulpille jonkinmoisia kulmapaloja joilla voisi siirtää johdon kiinnityksen erikohtaan?
vähän niinkuin tähän tapaan: http://www.wrenchrat.com/html/story.html Ittellä on tuo AFR/Hookker kombinaatio, jolloin 2 ja 5 pytyn tulppa ottaa kiinni pakosarjaan..tällä hetkellä putkia on lyöty vain sen verran lommolle että just ja just saa tulpanhatun paikalleen. Vai onko ainut konsti vaan antaa lisää lekaa pakosarjoille ![]()
|
||||
|
||||
|
Onkos noista olemassa suoria versioita ?, jotka jatkaisi vaan ulommas tuon pään, ettei sula hattu putkiin, vois sellaiset vaikka laittaa..
|
|
||||
|
||||
|
Olihan ihan uus tuote mitä en ole aiemmin nähnyt..
Sori vaan mutta tuntuu vähän turhalta keksinnöltä. Kaikissa johtimissa ois hyvä kun olis mahdollisimman vähän liitoksia matkassa. Toi varmasti toimii ajatuksena kivasti mutta mites ajossa ,tärinässä,kuumuudessa ja kaikessa liassa mitä konetilassa riittää. Voi joutua kovallekkin rasitukselle. Mulle on ollut aina mysteeri miksi "kaikki" sarjat on aina sellaisia että kuumentavat tulpanjohtoja? Varmaan joku hookkerin salaliitto että saavat myydyksi niitä tosimakeita accelin keltaisia tulpan "johtoja" Mun suositus on että otat sarjan irti ja viet sen pakoputki maakarille joka siirtää koko kulmaa tulpalta poispäin. Ei lekan antaminen ole mun mielestä älykästä. Sitähän saa muksia aika paljon jotta saa riittävän välin. Lopuksi voisi johtimien päiden toimivuuden varmaistaa eristesukillä joita saa vaikka poppikselta. |
|
|
||||
|
||||
|
Onko noita muuten kellään täällä foorumilla käytössä ? ja jos niin onko millaiset kokemukset.
Totta tietty tuo mitä Pappa sanoi että mitä enemmäm liitoksia sen vika herkempi. Tuo oli hyvä..."Varmaan joku hookkerin salaliitto"
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla on Hookerit ja sama ongelma (rautakansissa taitaa ongelmana olla 5. pytyn tulppa). Pakosarjojen ollessa irti naputtelin hieman syvennystä + laitoin eristyskankaat pakosarjan ympärille eikä ainakaan vielä ole "lyönyt läpi".
|
||||
|
||||
|
Onkos tietoa valmistaako kukaan tulppavalmistaja "vakio" tulpista lyhyempää mallia?
Yhdet tilasin partsilta, sanoivat että ovat lyhyemmät ja olihan ne 2mm.. Muistaakseni accelit olivat.ja yhdet mitkä sain oli muuten jees mutta oli samalla kierteen osuuskin puolet lyhyempi...Lähinnä olivat moottorisahan tulppia..
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|